Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Har latt meg overtale til og prøve en Zumbatime i morgen med ei venninne..Jeg har skikkelig dårlig kondis og hater og danse, så ikke spørr hvorfor jeg sa ja 😂 Må bare vite litt hva jeg har i vente, finner lite på nett. 1.Er det veldig slitsomt? (for en med dårlig kondis og utrent) 2. Er det vanskelige trinn og megarask musikk? Er det lun kun dans eller andre øvelser? Noe meR jeg bør Være forberedt på? Anonymous poster hash: 5c491...2d3
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Kommer an på hvilke time hun har satt dere på. Om du går på de som er for de som danser mye så er det blodslit! Men det finnes timer for nybegynnere og som er relativt enkle
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Du får garantert masse treff på youtube, så får du se noen eksempler. Anonymous poster hash: a6eeb...0ae
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Så dum jeg er, tenkte jo ikke på youtube så de utenlandske er ganske like de norske zumba timene? Anonymous poster hash: 5c491...2d3
ærlig talt Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Det kommer veldig an på instruktøren. Noen zumbainstruktører er i overkant hip hop inspirert. De timene synes jeg er vanskeligere. Men, du dør ikke Du får nok ikke med deg alle trinnene, men er det en typisk zumbatime får du svingt på hoftene. Vær forberedt på å være støl steder du aldri har vært støl før Ta drikkepauser om det blir for slitsomt og.. Ha det gøy
Rubella Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Jeg har vært på mange forskjellige zumbatimer hos mange forskjellige instruktører. Det er veldig forskjellig! Noen har jeg synest har vært litt kjedelig og bare middels intensitet mens andre har vært beinhardt og mye gøyere. Kommer an på om man liker musikken, om koreografien er gøy osv. Det viktigste er ikke å gjøre alle skrittene helt riktig. Man skal bare bevege seg og ha det gøyt til musikk samtidig som man trener. Og man kommer fort inn i det.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Jeg kan meddele at jeg overlevde min første time, det var gøy ^^ Har begynt fast annenhver uke med ei venninne HaHa. Ble ikke det minste støl, men skal love svetten rant, ja Anonymous poster hash: 5c491...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå