Gå til innhold

Gravid med avsmak for hunden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg alene om å oppleve det? Gravid og har så mye imot hunden. Han maser, er ekkel og innpåsliten, går meg på nervene!!! Er skikkelig sur på hunden!! Vet det er hormonene som gjør det, men åhh!

Sist graviditet var det mannen jeg fikk avsmak for, nå er det hunden... Klarer såvidt å beherske meg, men følelsene er jo der :o

Anonymous poster hash: 6e617...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

STAKKARS hund.

Anonymous poster hash: 934e7...bb7

Skrevet

STAKKARS hund. Anonymous poster hash: 934e7...bb7

Ja, huff, tror han lider en nød nå ass ;)

Anonymous poster hash: 6e617...f77

Skrevet

STAKKARS hund.

Anonymous poster hash: 934e7...bb7

Ta deg en bolle.

HI: Det er helt normalt! Venninnen min elsker katten sin, men følte avsmak gjennom graviditetene. Gikk over da barnet var født og hormonene stabiliserte seg :)

Anonymous poster hash: 2d1a7...484

Skrevet

Vil ikke kalle det normalt men. Du får gjøre fet beste ut av det.så lenge du fortsatt gir den mat og vann samt går tur hver dag så får mannen stå for kos og kjærlighet i tillegg.

Anonymous poster hash: ff59b...ce3

Skrevet

Jeg hadde det sånn mot katten min under graviditeten.. 😕 tålte den ikke, den maset, mjauet og jeg stønaden var skitten og ekkel. Fikk selvfølgelig stell og det den trengte, men ikke så masse kos av meg. Men mannen var heldigvis flink og ha den masse oppmerksomhet 😊 følte meg grusom da, heldigvis gikk det over

Anonymous poster hash: d31e3...cde

Skrevet

Du er nok ikke så unormal:-)

Jeg hadde totalt avsmak fra svigerfar og en kompis av samboeren under forrige graviditet. Svigerfar skal alltid spørre og grave og kompisen er en vaskeekte Facebook-looser.. (Forteller på fb hver dag om masse piss.. hvor mange tacoskjell han spiser, at han tulleflørta med noen tollere som "aldri" hadde hørt den teite kommentaren hans før osv..)Nå går det helt fint. Hehe!

Anonymous poster hash: f4024...156

Skrevet

Det er nok ganske normalt ;) bare trekk deg unna så det ikke går utover hunden. Her var jeg litt motsatt, jeg ble bare enda mer glad i hunden og han hang på meg dag og natt, problemet var bare at jeg var så kvalm og luktsensitiv at jeg kastet opp hver gang jeg kom for nærme han eller han gjespet osv. Måtte til slutt la mannen ta over noen uker. Nå går det bedre, men blir fortsatt kvalm.

Anonymous poster hash: df44f...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...