Gå til innhold

Jeg vaska bæsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usssj.. Ekkelt.. Satte på 2-timers vask med tøy. 2-åringen hadde en ulykke med bleie og bæsj utenfor og måtte i dusjen osv, og tydeligvis så lå det igjen bæsj i pysjen som jeg ikke så!! Så da samboeren min (var heldigvis han som så det ;) ) skulle ta ut tlyet, fant han masse bæsjeklumper... Æææææsj. Ekkelt :P !!! Han møtte plukke ut klumpene og vaske maskinen osv. Er det bare jeg som opplever sånt? :P

Anonymous poster hash: c531f...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..

Anonymous poster hash: 9fcad...3c2

Skrevet

Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2

Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår :)

Skrevet

Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2

Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår :)

Hmm? Kan du forklare hvordan det funker?

Anonymous poster hash: 72f61...faf

Skrevet

Jeg måtte vaske maskinen for spyrester en gang. Blærk!

Anonymous poster hash: cf8fb...740
Skrevet

Hmm... Da må dere ha en veldig gammel maskin 😳

Skrevet

Hmm... Da må dere ha en veldig gammel maskin 😳

Det er vel nye maskiner som har sånn? Har det på min nye Samsung i hvert fall, havner ofte små kluter eller reiser der. Egentlig ganske irriterende.

Anonymous poster hash: 77f22...a33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...