Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Usssj.. Ekkelt.. Satte på 2-timers vask med tøy. 2-åringen hadde en ulykke med bleie og bæsj utenfor og måtte i dusjen osv, og tydeligvis så lå det igjen bæsj i pysjen som jeg ikke så!! Så da samboeren min (var heldigvis han som så det ) skulle ta ut tlyet, fant han masse bæsjeklumper... Æææææsj. Ekkelt !!! Han møtte plukke ut klumpene og vaske maskinen osv. Er det bare jeg som opplever sånt? Anonymous poster hash: c531f...ff9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein.. Anonymous poster hash: 9fcad...3c2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2 Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår Anonymous poster hash: c531f...ff9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2 Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår Anonymous poster hash: c531f...ff9 Hmm? Kan du forklare hvordan det funker? Anonymous poster hash: 72f61...faf
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg måtte vaske maskinen for spyrester en gang. Blærk! Anonymous poster hash: cf8fb...740
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2 Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår Anonymous poster hash: c531f...ff9 Hmm... Da må dere ha en veldig gammel maskin 😳 Anonymous poster hash: 9fcad...3c2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Stusser litt over at vaskemaskinen din ikke har vasket bort bæsjen.. Det er jo ikke stein..Anonymous poster hash: 9fcad...3c2 Maskinen dytter sånt frem mot glasset så det ikke skal tette. Akkurat som hår Anonymous poster hash: c531f...ff9 Hmm... Da må dere ha en veldig gammel maskin 😳 Anonymous poster hash: 9fcad...3c2 Det er vel nye maskiner som har sånn? Har det på min nye Samsung i hvert fall, havner ofte små kluter eller reiser der. Egentlig ganske irriterende. Anonymous poster hash: 77f22...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå