Gå til innhold

Holde tale for konfirmanten selv om de ikke vil selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de virkelig få velge dette bort selv om de er sjenerte?

Anonymous poster hash: 1df4d...83a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det din eller konfirmanten sin dag?

Anonymous poster hash: 78b48...0b9
Skrevet

Her blir det ingen tale, siden han selv ikke ønsker noe slikt. Ei heller de andre hadde noen taler. Dette bør respekters!

Skrevet

Konfirmanten sin så klart!! Tenker at i utgangspunktet så liker alle å få høre gode ord om seg selv, så får det heller være flaut i fem minutter...

Anonymous poster hash: 1df4d...83a
Skrevet

Kommer an på om han/hun ikke vil eller "ikke vil". Jeg ga uttrykk for at jeg ikke ville ha taler, fordi det var det alle de andre sa. Det "riktige" å si var at det bare var pinlig med taler osv. Men da dagen kom så var jeg utrolig skuffet over at ingen brydde seg nok til å si noen ord til meg. (Det var i alle fall sånn det føltes der og da.)

Anonymous poster hash: 27cd7...732
Skrevet

Hvis konfirmanten har sagt rett ut at han/hun ikke ønsker at noen skal holde tale, så synes jeg ikke at man skal holde tale.

Men noen må jo ønske velkommen og si noe når man skal spise osv og man kan samtidig si at man er stolt av konfirmanten eller noe annet helt kort....

Synes jeg =)

Skrevet

Ingen av mine ønsket taler,og det respekterte vi,noe alle bør.

Anonymous poster hash: 14bc7...821

Skrevet

Selvfølgelig skal konfirmanten få tale. Alle i den alderen synes alt sånn er kleint, men stort sett synes alle det et hyggelig å høre noen fine ord om seg selv. Er lærer på u.skolen, og ser f.eks at de egentlig settet pris på å bli sunget for på bursdag, selv om det er litt kleint/flaut. Taler ved store anledninger er en selvfølge og en del av dannelsen spør du meg.

Anonymous poster hash: 48e57...523

Skrevet

Selvfølgelig skal konfirmanten få tale. Alle i den alderen synes alt sånn er kleint, men stort sett synes alle det et hyggelig å høre noen fine ord om seg selv. Er lærer på u.skolen, og ser f.eks at de egentlig settet pris på å bli sunget for på bursdag, selv om det er litt kleint/flaut. Taler ved store anledninger er en selvfølge og en del av dannelsen spør du meg. Anonymous poster hash: 48e57...523

Og du tar alle under en kam ? Typisk lærerpjatt!

Skrevet

Sånn tenker jeg også. Alle synes det er flaut i den alderen. Men det er jo minner for fremtiden som en aldri glemmer!!!

Skrevet

Sånn tenker jeg også. Alle synes det er flaut i den alderen. Men det er jo minner for fremtiden som en aldri glemmer!!!

Hvem går rundt og husker hva noen sa i en tale i konfirmasjonen?

Anonymous poster hash: 5a04c...1c1

Skrevet

Jeg ville ikke ha noen taler i min konfirmasjon. Det ble respektert. Kommer til å følge mine barns ønsker når de skal konfirmeres.

Anonymous poster hash: c7763...760

Skrevet

Selvfølgelig skal konfirmanten få tale. Alle i den alderen synes alt sånn er kleint, men stort sett synes alle det et hyggelig å høre noen fine ord om seg selv. Er lærer på u.skolen, og ser f.eks at de egentlig settet pris på å bli sunget for på bursdag, selv om det er litt kleint/flaut. Taler ved store anledninger er en selvfølge og en del av dannelsen spør du meg. Anonymous poster hash: 48e57...523

Og du tar alle under en kam ? Typisk lærerpjatt!

Her er det ingen som blir tatt under en kam, det kan du være helt sikker på😊. At du mener det er pjatt er helt greit. Komme med et godt argument, kanskje?

Anonymous poster hash: 48e57...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...