Gå til innhold

Deres meninger om double dealing please

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god gammel venn av meg (mann) fortalte meg her om dagen at han sliter med å akseptere kjærestens "double dealing" da de ble sammen. Jeg ble litt overrasket da jeg aldri har tenkt på at dette var et problem der i gården. Hun gir ikke et slik inntrykk.

De har vært sammen i mange år, men han fortalte at han sliter med dette fremdeles (han var ikke edru).

Hun hadde tatt pause fra eksen da de ble sammen og hun datet litt rundt. Hun holdt alle muligheter åpne og dealet med flere inkludert min venn. Han sliter med å akseptere dette da han selv kun fokuserte på henne i denne perioden mens hun hadde flere alternativer gående samtidig. Hun hadde sex med han ene senest en uke før de offisielt ble et par.

Noen uker senere var hun også sammen med eksen som ikke visste om at hun var blitt sammen med min venn og fortsatt trodde det var muligheter for dem.

Min venn visste ikke om alt dette før han fikk vite det via bekjente av de andre mennene. Han syntes ikke det var så gøy å høre at den og den hadde seg med dama hans da de ble sammen. Etter han fikk vite om dette har han slitt med å akseptere hennes oppførsel.

Hva synes dere her? Jeg fikk litt problemer med å gi noen råd, men jeg kan skjønne at han synes dette er litt ekkelt.

Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om mannen min hadde dealet med flere på denne måten da vi ble sammen, men jeg hadde nok ikke sett det som noe pluss for han

Og ps: de var ikke 16 da de møttes

Anonymous poster hash: c25e2...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...