Gå til innhold

mannen endret plutselig mening ang et barn nr.3 :) men....hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lagt alt på is da han har sagt blankt nei og har nå da slått meg tilro med det og ser at vi har det bra med to jenter som blir 7 og 5 år i år. Men vi var i et selskap i helgen der det var ei gravid dame og ei lita jente på 1 år, da sa han til meg når vi kom hjem at jeg fikk se å dra til legen og fjerne spiralen, jeg satte maten i halsen av sjokk...hehe..

Har ikke snakket noe mere om det siden da,men tenkte å ta det opp igjen når han kommer hjem i kveld og se om det bare var et innfall eller om han mener det....

Hvis det blir aktuelt har jeg lyst til å starte prøvingen etter sommeren.

Hvordan er livet med 3 barn da dere? Skjønner at det blir mye ekstra arbeid, men det er vel fint og? Eller? Er litt redd for å "ødelegge" det vi har nå. Og mtp at det til tider er mye nå, hvordan blir det med en til?

Takk for at du leste og kom med noen råd/tips :)

Anonymous poster hash: f9dbe...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nr 3 hos meg var helt herlig å få. Man vet hva man kan forvente og vet og nyta tida til det fulle. Hjalp godt med stolte storebrødre også. De var 3 og 5 når snuppa ble født.

Anonymous poster hash: ca153...aab
Skrevet

Takk for svar :) er det jeg trur og, at man kanskje nyter tiden litt annerledes. Mine begynner jo å bli "store" så vil jo bli hjelp fra de, håper man på..hehe..det jeg gruer meg mest til er nattevåk, og at noen er totalt avhengig av meg igjen. Men blir det evt barnet som de vi har sover det natten igjennom fra 2 mnd, så heldig der med de :)

Takk igjen

Hi

Skrevet

Så kjekt :) Min erfaring er at overgangen fra en til to var tøffere enn fra to til tre. Dine to er såpass store at de kan også hjelpe til med en del, og føle seg inkludert i stell osv av babyen. Vi venter nr fire nå, med andre ord følte vi at det gikk ganske fint :-) travelt er det jo, men det var det med to også :-)

Anonymous poster hash: aed97...09a

Skrevet

Ok, greit å vite :) nr 4, gratulerer. Det kommer det ikke til å bli her...hehe..men da er vel 3 stykker overkommelig..hehe..fikk lyst til å begynne nå, men passer best til etter sommeren.

Hi

Skrevet

Vi fikk nr da de to største var 3,5 og 5,5 år. De hadde ønsket seg baby en stund og ble kjempeglad da jeg hadde baby i magen. De var kjempestolte fra dag en og har vært så gode med lillesøster hele veien. De passer på og leker med henne, selv nå som hun har begynt å ta fr dem ting og er overalt og plukker på deres leker og ting. De forguder henne nesten.

Vet ikke hvordan det vil bli når vi begge er i jobb igjen, men ser at dagene er mye travlere med tre enn to. De to største klarer mye selv og kan godt stå opp selv i helgene og leke litt, mens minstemann må ha oss med. Føler ofte at jeg ikke har nok tid til hver enkelt, fordi jeg må dele oppmerksomheten på tre. Men at de tre har et flott forhold seg imellom er det ingen tvil om, jeg tenker at det må være fint å ha være tre søsken. Elsket trekløveret mitt! Familien var ikke komplett før sistemann kom ❤️

Skrevet

Takk for svar :) høres ut som en flott liten gjeng du har :) tenker og på hvordan hverdagen blir når man er ferdig i permisjon, til tider stress nå,hva med 3 stykker ut døra..hehe..men da er hun største kanskje ferdig med sfo og ordner seg selv.

Vi jobber jo begge fullt,så blir nok slitsomt og.

Gru/gleder meg litg kjenner jeg ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...