Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Min 3 uker gamle gutt har fått mat en del på flaske (utpumpet mm) pga ekstremt smertefull amming. Nå prøver jeg å amme til hvert måltid, og noen ganger ved amming blir han sint og skriker selv om han har brystet i munnen. Kan det være han blir utålmodig fordi mm fra flaske kommer ut fortere? Blir veldig rådvill og frustrert når dette skjer flere måltider etter hverandre og jeg vet jeg har nok melk.. Noen med råd/tips? Anonymous poster hash: bcc84...87f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Kan godt være han blir sint fordi han må jobbe mer for å få ut melken ja. Anbefaler at du prøver å bruke calmaflasken fra medela (selges på apotek) når du gir mat fra flaske dersom du ønsker å amme i tillegg eller på sikt å gå over til å bare gi fra puppen. Flasken er tyngre å suge ut melken fra, og bebbisen skal derfor ha mindre risiko for å ikke ville ta puppen fordi flaske er lettere for han. Kan jo være verdt å prøve, jeg har i hvert fullgod erfaring med denne flaska. Lykke til 😊 Anonymous poster hash: 48fae...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå