Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Mannen har ferie denne uken å koser seg tydeligvis. Siden fredag har han sovet til kl 13 hver dag. Jeg har lagt meg ved midnatt, etter dette har han satt seg foran pcen å spilt online med gutta. Jeg kjenner dette irriterer meg mer og mer da vi har ett barn på 3mnd. Mannen ga riktignok barnet mat ved 01 tiden i natt så jeg slapp å stå opp, men likevel endel timer jeg blir sittende alene (jeg og barnet sto opp kl 09). Mannen gir alltid barnet mat når han er oppe å jeg sover så han er flink sånn sett. Flere som hadde reagert? Kl er straks 15 å jeg tror ikke han står opp med det første.  Mannen mente i går at jeg ikke hadde rett til å være sur. Han tok "tross alt barnet frem til han la seg kl 05".  Anonymous poster hash: 465d4...bc6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Jeg hadde nok ikke giddet å bli sur for det, med mindre han har ferie fordi dere skulle tilbringe tid sammen. Verst for ham å stille seg tilbake til normal døgnrytme igjen når han begynner på jobb etter ferien tenker jeg Anonymous poster hash: a2256...f61
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor har han ferie? Â Burde spart ferien til dere trenger ekstra uker i forbindelse med barnehagestart. Â Anonymous poster hash: b75b9...109
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Da tar du barnet med deg ut. Gå på cafe el ut å spis. Ikke inkluder han. Ikke lag middag, bare forlat huset noen timer uten noen beskjed. Planlegg ting på egenhånd, ikke innkluder han. reagerer han så kan du si han sover jo like vel.  En annen ting er å faktisk ta et skikkelig tak i nakken på fyren og riste. Gjem en kabel av det han trenger til å spille... nå må han bli voksen  Anonymous poster hash: f43f3...759
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Hvor gammel er han ? Tviler på at han kvalifiserer til å bli kalt mann.  Anonymous poster hash: 4f96b...3b3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Men til vanlig er han vel på jobb, og du har mange flere timer alene? Så da er jo situasjonen iallefall bedre nå!  Anonymous poster hash: f3abc...969
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Mannen jobber skift så sånn sett blir det ikke noe problem da han skal på jobb igjen.  Mannen er 35år, fysisk hvertfall😜  Vi hadde ikke avtale å være sammen i ferien men tenker det er naturlig at man vil tilbringe tid med sin sønn.  Hi  Anonymous poster hash: 465d4...bc6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Jeg ville gjort som #5. Funnet på ting med barnet, dratt ut, ikke sagt ifra (vil jo ikke vekke ham, må skjønne). Gjort mange koselig ting han kanskje kunne likt å ta del i, så han kanskje får seg ut av disse tenåringsnykkene han er kommet inn i. Anonymous poster hash: 2621f...502
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Det hadde ikke jeg godtatt  Anonymous poster hash: 0c3b9...126
*Nøtta* Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Vel..han HAR jo tatt bayen nesten hele natten sånn at du fikk sove da..?!  Sånn sett er vel denne løsningen bedre enn når han er på jobb, vil jeg tro? Da er han jo borte like lenge som han nå sover+ at jeg regner med at du har babyen på natterstid også?  La mannen få lov å kose seg litt i ferieuken sin. Dere kan vel avtale at han står opp senest når han egentlig skal være hjemme fra jobb igjen, forutsett at han fortsatt tar seg av babyen på natten sånn at du får sove...?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 Du har to barn, Hi.... babyen og mannen. Anonymous poster hash: e751e...e17
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Vel..han HAR jo tatt bayen nesten hele natten sånn at du fikk sove da..?!  Sånn sett er vel denne løsningen bedre enn når han er på jobb, vil jeg tro? Da er han jo borte like lenge som han nå sover+ at jeg regner med at du har babyen på natterstid også?  La mannen få lov å kose seg litt i ferieuken sin. Dere kan vel avtale at han står opp senest når han egentlig skal være hjemme fra jobb igjen, forutsett at han fortsatt tar seg av babyen på natten sånn at du får sove...? Han var oppe 1 gang og matet kl 01 !  Anonymous poster hash: 0c3b9...126
*Nøtta* Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015  Vel..han HAR jo tatt bayen nesten hele natten sånn at du fikk sove da..?!  Sånn sett er vel denne løsningen bedre enn når han er på jobb, vil jeg tro? Da er han jo borte like lenge som han nå sover+ at jeg regner med at du har babyen på natterstid også?  La mannen få lov å kose seg litt i ferieuken sin. Dere kan vel avtale at han står opp senest når han egentlig skal være hjemme fra jobb igjen, forutsett at han fortsatt tar seg av babyen på natten sånn at du får sove...? Han var oppe 1 gang og matet kl 01 ! Anonymous poster hash: 0c3b9...126  Åja, jeg las lengre oppe at han hadde "passet babyen" frem til klokken var 05.00 og han selv la seg jeg...
Jakkie Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Wow! , det der er kjente jeg meg igjen i er helt likt sånn nå for tiden
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #16 Skrevet 14. april 2015 Jeg hadde blitt sur, det hadde jo unektelig vært godt å vært to om alt på dagtid, noe dere aldri får gjort ellers da han jobber. Anonymous poster hash: 1d625...eed
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #17 Skrevet 14. april 2015 Drøyt å sove så lenge men samtidig har han tatt sin del av nattevåk da.  Anonymous poster hash: f1ac7...a02
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #18 Skrevet 14. april 2015 Jeg må si jeg hadde blitt skuffet om mannen ville sove bort ferien sin sånn når han akkurat hat blitt far. Han er heldig som kam tilbringe en uke med dere, å så velger han og sove den bort  Hadde det vært min samboer hadde jeg lurt på om det var noe galt. For det hadde virkelig vært unormalt for han.  Er dette normal oppførsel av mannen din?  Selv om han passer på til han legger seg om morgenen ville jeg mye heller hatt den hjelpa og de timene sammen på dagen som en familie.  Hvis han hadde lagt seg tidligere enn kl. 05 hadde han enda stått opp å tatt babyen? Tviler... Skulle bare mangle at han tok babyen når han allikevel er våken. Får ikke noe applaus for det!  Anonymous poster hash: 9440c...ed7
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #19 Skrevet 14. april 2015 Drøyt å sove så lenge men samtidig har han tatt sin del av nattevåk da.  Anonymous poster hash: f1ac7...a02 Han har ikke tatt sin del av nattevåk, han har sittet oppe til de tidlige morgentimer og spilt online-spill som en fjortiss med kompisene sine, tilfeldigvis våknet babyen en gang klokken 01 og han ga babyen mat. Hadde det vært legitimt for min del at han sov noen timer lenger enn meg var om han sto opp om natten og tok babyen, fikset den biffen og så la seg igjen. Ikke om han satt oppe som en tenåringsgutt hele natten. Det er da fint å kunne være sammen som familie på dagtid også, han kunne da sovet til 10 f.eks. og så stått opp å vært sammen med kone og barn ...ærlig talt. Nei, sånn umoden oppførsel ville jeg slått ned på tvert.  Anonymous poster hash: 1d625...eed
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #20 Skrevet 14. april 2015 Sikker på at han ikke har fått litt panikk etter at babyen kom? Min mann var helt ypperlig de første mnd, så begynte han plutselig å dra til kamerater etter jobb og kom hjem midt på natta. Vi har egentlig ikke snakket så mye om hva han følte og sånt, men jeg mistenker at han fikk litt angst eller noe. Nå er han kjempegod pappa til datter vår og vi venter nr 2, men det tok tid og god kommunikasjon å få han tilbake.  Anonymous poster hash: e7470...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå