Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg 30 uker gravid, hypermesis svangerskap vært lagt inn to ganger en danø i uke 13-14 og engang nå i uke 28. H r siden forrige innleggelse vært ok i formen, men i søndag kveld ble jeg kjempe dårlig igjen. Men mye mer svimmel og uggen i tilleg til kvalmen enn tidligere. I går snorklet seg forbi i dårlig for, er alene med 4årongen noen dager nå og slet med å ta med av h*n. Og det skal mye til for at jeg sliter med for jeg biter ofte tennene sammen for å få til det. Avsluttet kvelden etter barnets legge tid med å spy det lille jeg hadde fått i meg i går. Våknet i dag og er enda værre, bare jeg reiser meg opp for å hente noe svimer jeg nesten av, ikke spydd noe i dag bare brekt meg men helle ikke fått inn noe særlig så....og vondt nederst imagen deg ha jeg hatt siden forrige innleggelse. De tidligere gangene har jeg blitt lagt inn på KAD ( kommunal akkut døgnenhet) via legevakt da fastlegen har henvist meg til legevakten siden han ikke har kunnet ta meg i mot. Nå er jeg ikke i tvil om at jeg skal kontakte lege, men burde jeg kanskje bare ringe dit jeg har føde plass ned engang? Eller burde jeg kontakte fastlegen? Er itillegg alene så har ordnet barnevaktv men må derfor greie å komme meg dit jeg skal selv og det føles nesten umulig, så vi liksom havne på et sted med engang og bare bli der ...." Anonymous poster hash: 248c4...fad
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Start med å ringe fastlegen hvis telefon er åpen der. Hvis de ber deg ringe legevakt, hadde jeg ringt sykehuset for å høre hva de sier. Når du finner ut hvor du må henvende deg,tar du en taxi dit. Anonymous poster hash: 11e77...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå