Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hvor lang tid tok det fra du registrerte deg som arbeidssøker til du kunne søke om dagpenger? Har stått i hele dag at det "tar noe tid fra du registrerer deg til statusen din som arbeidssøker er oppdatert", og jeg får ikke søke om dagpenger før jeg er registrert som arbeidssøker. "Noe tid" kan jo i grunnen være alt fra et par minutter til to uker. Anonymous poster hash: 1cd09...c74
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Mannen søkte om dagpenger før påske. Midt mellom 2 jobber nå. Nå var han registrert arbeidssøker fra før, men fikk noen penger på konto idag. Ikke fått brev fra nav enda Anonymous poster hash: d2f6a...982
Mamma_til_2 Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Gjorde det samtidig, men så leverte jeg papirer på NAV.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Man blir registrert som arbeidssøker samme dag som man registrerer seg men det kan ta noen dager før det er ordentlig registrert. Så man kan søke om dagpenger samme dagen. Om man søker innen en hvis tid (husker ikke hvor lenge) etter man registrerte seg som arbeidssøker så får man dagpenger fra når man registrerte seg, men minus et par dager som "egenandel". I fjor registrerte jeg meg som arbeidssøker samme dag som jeg ble arbeidsledig men avventet et par uker med å søke om dagpenger, og fikk da betalt for fra den dagen jeg regsitrerte meg som arbeidssøker men minus er par dager, eller kanskje det var tre dager eller en Husker ikke alle detaljene. Anonymous poster hash: d673d...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå