Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg håper jeg hadde valgt vakker. Så synd at alle disse totalt nydelige kvinnene ikke turde tenke på seg slev som vakre! http://www.sol.no/nyheter/2015_04_13_45056_hvorfor-tor-de-ikke-ga-inn-den-andre-dora.html Anonymous poster hash: 64e55...3fb
Mandala Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Det var en fin video. Synd at alle slike tankevekkende videoer er reklame egentlig. Men til tema. Jeg hadde nok valgt average. Jeg tror derimot ikke alltid det kommer an på hvordan man ser på seg selv. Hvis man kunne valgt anonymt ville nok flere valgt "vakker"-døra. Men når man blottstiller seg slik for alle og enhver så er det dessverre noe skammelig over det å synes at en selv er vakker. "Du skal ikke tro at du er noe". Så joda, leit å se at så mange velger "normal"-døra, men det som virkelig er synd og leit er vel heller hvor lite godtatt det er å være fornøyd med seg selv. I vennegjengen, på jobben, på skolen, på nettet, i blader og aviser - overalt møter vi temaer om hva vi kan endre på oss selv og hvordan. Det er ikke mye rom og toleranse for å kunne si at man liker seg selv akkurat sånn man er.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Hadde lett etter døra med "stygg",- for logisk sett ville den kommet på andre siden av "vanlig" døra. Hadde endt opp med og snu meg og gå og ikke følt meg "verdig" til noen av dørene, selv om det intelligente meg hadde skjønt at dette var et aller annet PR-stunt eller annet stunt som var på gang... Anonymous poster hash: 8e7e0...ed1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Jeg er vakker, men hadde nok valgt den andre for å slippe stygge blikk Anonymous poster hash: 3a869...77b
SuperFries Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Ikke vakker, men pen. Hvis det hadde vært et alternativ.
Jezebel Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Hadde valgt vanlig, for det er det jeg er. På samme måte som jeg hadde valgt "vanlig" hvis jeg måtte velge mellom "kreativ" og "vanlig". Har ikke nødvendigvis noe med dårlig selvtillit å gjøre. Mange av de damene i filmen var jo normalt søte damer og ser ikke helt problemet med at de da går på "vanlig". Hvorfor skal vi på død og liv gå rundt å synes at vi er så smellvakre? Jeg er vanlig og trives med det!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 For 15 år siden hadde jeg helt klart passert gjennom Vakker. Nå må jeg nok velge Vanlig, og kjenner at det er litt trist. Jeg er alt for forfengelig, hater å eldes, og skulle ønske jeg klarte å tenke annerledes. Anonymous poster hash: b9fa2...aab
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Jeg synes ikke at jeg er vakker, så hadde valgt vanlig.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Jeg hadde valgt en annen butikk. Hva er galt med vanlig? Det er det de fleste er. Helt vanlige. Når ble det negativt? Og hvorfor skal man på død og liv knytte kvinners verdi opp mot utseende hele tiden? Anonymous poster hash: f2059...37b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Jeg er vakker, men hadde nok valgt den andre for å slippe stygge blikk Anonymous poster hash: 3a869...77b Jeg hadde ikke giddet å se stygt på deg, særlig ikke hvis jeg var enig med deg. (Hadde jeg syntes du var mindre pen, så hadde jeg syntes synd på deg) Anonymous poster hash: 91a98...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå