Gå til innhold

smerter i underlivet.gammelt blod??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det være? Hadde mens for ca 17 dager siden. Bruker p piller.. har blødd slik av og på i ca 14 dager.. våkna inatt av smerter..sterke mensmerter.

 

Anonymous poster hash: 60d9d...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt til legen asap. Det kan være infeksjon.



Anonymous poster hash: 41e3d...f23
Skrevet

Hadde en spontan abort i begyndelsen av februar.. blødde i max 4 dager da...

 

Hi

Skrevet

Hadde en spontan abort i begyndelsen av februar.. blødde i max 4 dager da...

 

Hi

Som sagt, tror jeg en tur til legen/legevakt er på sin plass.

 

Anonymous poster hash: 41e3d...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...