Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hva kan det være? Hadde mens for ca 17 dager siden. Bruker p piller.. har blødd slik av og på i ca 14 dager.. våkna inatt av smerter..sterke mensmerter. Anonymous poster hash: 60d9d...d97
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Jeg ville dratt til legen asap. Det kan være infeksjon. Anonymous poster hash: 41e3d...f23
Barn 4 :) Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Hadde en spontan abort i begyndelsen av februar.. blødde i max 4 dager da... Hi
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Hadde en spontan abort i begyndelsen av februar.. blødde i max 4 dager da... Hi Som sagt, tror jeg en tur til legen/legevakt er på sin plass. Anonymous poster hash: 41e3d...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå