Gå til innhold

Hvorformer lillelam så populært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av det jeg har eid har ikke plaggene vært av særlig eksepsjonell kvalitet, og synes prisen er for høy ift hva man faktisk får! Men det er jo utplukket i mange butikker ofte, hvorfor er det så populært? Tenker på ullundertøy osv.

Anonymous poster hash: 87e28...752

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi plaggene har super kvalitet, god passform og er lekre. Her har vi en lille lam dress som nå brukes av baby nummer fem, den er like fin og deilig myk etter utallige vask. Pleddene deres er fantastiske!

Dyrt er det dog, men ikke verre enn Nøstebarn som forøvrig også har fantastisk babyull.

Anonymous poster hash: d22a0...bf1

Skrevet

Fordi plaggene har super kvalitet, god passform og er lekre. Her har vi en lille lam dress som nå brukes av baby nummer fem, den er like fin og deilig myk etter utallige vask. Pleddene deres er fantastiske!

Dyrt er det dog, men ikke verre enn Nøstebarn som forøvrig også har fantastisk babyull.Anonymous poster hash: d22a0...bf1

Synes du virkelig det? Det hørtes ut som en dårlig reklame for lillelam ;)

Anonymous poster hash: 87e28...752

Skrevet

Jeg kan skjønne hva du mener når det gjelder undertøy osv. Bodyene er ganske tynne og virker kanskje ikke så bra, men hvis du sammenligner med mange andre, så er de myke og klør veldig mye mindre. 

De andre klærne syns jeg også er mye mykere og bedre enn andre ulltøy. Jeg har feks hatt endel Nameit, og de syns jeg er stive og klør. 

Når det er sagt så er jo ulltøy generelt dyrt, og jeg syns ikke Lillelam er spesielt mye dyrere enn annet. 

Selv liker jeg Celavi, som er enda et lite hakk dyrere, men økologiske og holder kvaliteten veldig godt. 

Skrevet

Jeg er veldig glad i ulldressen, jakken, buksen, lua og pleddet fra Lille Lam. Synes det mykt og holder seg bra. Veldig praktisk å kunne vaske det på 40 grader. Jeg er derimot absolutt ikke fornøyd med ullundertøyet. Ble hull i både stilongs og body med en gang + at bodyen revnet ved trykknappene.

Anonymous poster hash: d23e6...c8e

Skrevet

Ullsokkene, ulldressene/jakker/bukser og pledd  i vinter og sommerullkolleksjonene er i kjempebra kvalitet. Det tynnere ullundertøyet holder ikke like lenge.

Anonymous poster hash: eaf3c...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...