Gå til innhold

Noen som har erfaring med nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å opprette profil. Jeg skjønner ikke hvor jeg ellers skal møte noen. Jeg går på løpestreng mellom jobb, barnehage og butikken. I helgene er det bursdager og andre ting vi ikke får gjort i hverdagen.

På en annen side er jeg veldig skeptisk. Jeg liker ikke å utlevere ting om meg selv til noen jeg ikke vet hvem er. 

Noen som holder på med dette som kan fortelle om sin(e) erfaring(er)?

Anonymous poster hash: 54c72...94b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg anbefale Tinder. App som du laster ned på tlf. Den er ganske "shallow" og går kun på bilder (liker, liker ikke). Jeg har møtt en fantastisk fyr der som jeg har vært sammen med nå i 2 mnd. Når man da får match (at begge liker hverandre) kan man begynne å chatte. Dersom man ikke liker er det ingen som får vite noe om det.

Lykke til, det er ganske spennende og morsomt å nettdate, og man luker fort ut de som kun er ute etter en ting. For det finnes en del av de der også.

Anonymous poster hash: 46d7c...193
Skrevet

Da vil jeg anbefale Tinder. App som du laster ned på tlf. Den er ganske "shallow" og går kun på bilder (liker, liker ikke). Jeg har møtt en fantastisk fyr der som jeg har vært sammen med nå i 2 mnd. Når man da får match (at begge liker hverandre) kan man begynne å chatte. Dersom man ikke liker er det ingen som får vite noe om det.

Lykke til, det er ganske spennende og morsomt å nettdate, og man luker fort ut de som kun er ute etter en ting. For det finnes en del av de der også.

Anonymous poster hash: 46d7c...193

Tingen er vel at jeg kunne tenke meg å luke ut flere enn de som bare er ute etter en ting. Det er jo de som er ute etter å ta over livet ditt også. Da er det greit å kunne lese kroppsspråk og tonefall også...

Anonymous poster hash: 54c72...94b

Skrevet

Jeg traff samboeren min på sukker for syv år siden. Nå har vi to barn og rekkehus Man må være litt tålmodig når man driver nettdating. Man møter mange håpløse før man treffer noen å satse på. Man velger selv hvor mye man har lyst til å fortelle om seg selv før man treffes.. Lykke til!

Anonymous poster hash: d7326...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...