Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg har ikke det minste greie på mote og trives best i treningstights og ulltrøye. Det er deilig å gå med, men ikke spessielt pent . Jeg har jo andre ting også, men lite innkjøpt det siste tiåret. Kan noen gi meg en grovskisse over hva jeg skal se etter? Anonymous poster hash: 9e659...2cd
Nyttårs barn Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Hele buksedreseer/ jumpsuit Blomstrete bluser og shortser i blankt stoff
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Hvis du skal starte en ny garderobe lønner det seg å begynne med basisplagg. Anonymous poster hash: 828c3...f4a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Hele buksedreseer/ jumpsuit Blomstrete bluser og shortser i blankt stoff OK Da tror jeg heller jeg velger noe umoderne Blomstrete bluser kan nok gå, men restenser rett og slett for grusomt ut i mine øyne. Anonymous poster hash: 9e659...2cd
Nyttårs barn Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Det kan se kult ut med en sånn blank luftig shorts til en enklere overdel og sandaler med litt hel. Så hjelper det med solbrune ben såklart! Jumpsuit er jeg for kort og butt til. Men synes det er veldig fint på de som har høyden.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Hva i huleste er en blank shorts? Er blank en ny farge? Anonymous poster hash: 3e8ef...e9f
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Det som er mest moderne er jo ikke alltid det som er penest (på deg) Se etter jeans som sitter godt, har du et par i lys vask, et par mørke blå, og et par svarte har du en god basis. Finn noen fine skjorter, enkle T-skjorter, og en cardigan eller to. Så kan du heller supplementere med plagg i farger og mønstre, skjerf, fargerike joggesko, osv, ettersom du finner det. Hold basisgarderoben i nøytrale farger, så kan den brukes i flere år. Anonymous poster hash: 7e6c7...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå