Gå til innhold

Opplevde ikke nedpress, jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Hadde aldri nedpress. Fødte 1 dag etter termin. Eneste gangen jeg følte press var under pressriene :P

Anonymous poster hash: 13647...b55

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ikke jeg heller, ingen av gangene ;)

Skrevet

Ikke jeg heller :) Min lå i seteleie og kom aldri ordentlig nedi bekkenet,hun lå litt på skeive :P

Skrevet

Ikke jeg heller :) Min lå i seteleie og kom aldri ordentlig nedi bekkenet,hun lå litt på skeive :P

Min lå godt nedi bekkenet og hadde festet seg lenge før fødsel :) vet ikke hvorfor noen får nedpress og andre ikke?

Skrevet

Min lå godt nedi bekkenet og hadde festet seg lenge før fødsel :) vet ikke hvorfor noen får nedpress og andre ikke?

Har ingen peiling, jeg bare ventet på det "alle" snakket om,men det kom aldri :)

Skrevet

Ikke jeg heller. Kjente heller aldri noen spark i ribbeina. Er høy og slank.

Anonymous poster hash: 9da19...4d8

Skrevet

Ikke jeg heller. Kjente heller aldri noen spark i ribbeina. Er høy og slank.Anonymous poster hash: 9da19...4d8

Kjente ikke så mye av det jeg heller, det var mest spark på siden. Jeg er lav ;) (161)

Skrevet

Bollen ligger langt nede, det gjorde broren også, masse nedpress mot slutten. Blir vel likt denne gangen også. Ekstremt tungt på slutten til bekkenet.

Anonymous poster hash: 533d9...cf0
Skrevet

Hadde ikke med første, men nr 2 som lå i seteleie kjentes ut som hun skulle dette ut hvert øyeblikk. Jeg turte faktisk ikke å presse når jeg var på do de siste 4 ukene for da trodde jeg ungen kom til å ligge i doskåla.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Hadde det med første, men merkelig nok ikke med nr 2 ;)

Det jeg syns var ille var at følelsen av nedpress ikke ga seg etter fødsel, det varte i rundt et år etterpå. Slapp heldigvis det "problemet" med andremann, for det er ordentlig ubehagelig!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...