Gå til innhold

funnet drømmevogna på finn, meeeen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger vil ikke selge i frykt for at den blir ødelagt.... :sjokkert:

så frustrerende!!! Var DEN jeg ville ha 

Anonymous poster hash: e27dd...88e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Selger vil ikke selge? Hvorfor har hun lagt den ut for salg da?

Anonymous poster hash: 2c959...f01

Skrevet

Mener du "sende"?

Anonymous poster hash: 1ddca...6b5

Skrevet

beklager! dumme tlf.. Jeg mener selvsagt sende vogna :D :D hehe

Skrevet

Du får ta fatt bilen da

Anonymous poster hash: 29ee6...220

Skrevet

Fornuftig selger. Hadde hun sendt den og den hadde blitt ødelagt hadde du klagd da og.

Anonymous poster hash: fb06f...fec

Skrevet

kan ikke kjøre 8 timer for det. men det er ikke så problematisk å sende en vogn..og hadde ikke klaget nei, er ikke sånn type.  er jo jeg som hadde tatt risken

Skrevet

Vil hun ikke sende den om du forhåndsbetaler engang? Og at alt ansvar står på deg? Hva med å høre om hun kan møte deg midtveis da, kanskje om du betaler litt ekstra for drivstoff og bry? 

Jeg gikk med på å møte en kjøper midtveis da jeg hadde drømmevognen hennes, men hun bodde 15 timer unna (7,5 time en vei). Hun virket som en veldig likelig dame, så jeg sa ja til det, og hun tilbød å betale meg for drivstoff og bry, og det gjorde jo saken enda enklere for meg. Jeg brukte mye av en lørdag på turen, men jammen kunne jeg ikke dra innom Ikea på veien også (det var før de fikk det i nærheten av her jeg bor). 

Anonymous poster hash: 13a0e...e39
Skrevet

Hva slags vogn?

Anonymous poster hash: 020b9...8d8

Skrevet

hun tar ikke  sjansen for mener alle vogner blir ødelagt under transport... selv med alt ansvar på meg..

hun har ikke bil, så det er eneste løsning. Ser ut som drømmevogna forsvinner derfra ja! 

så snill du var som møtte kjøper slik :D

Skrevet

Hva slags vogn?

Anonymous poster hash: 020b9...8d8

en emmaljunga

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hva må du betale i frakt da? Eller eventuelt for å hente den? Kanskje du like gjerne kunne kjøpt en ny?

Skrevet

Jeg skjønner faktisk godt at hun ikke vil sende, det hadde ikke jeg gjort heller. Skjer det noe med vogna så kan kjøperen hevde at den var sånn og at selgeren har lurt henne. Best for begge parter at vogna har blitt sett og prøvd før betaling og overlevering skjer. Håper du finner en annen vogn :)

Anonymous poster hash: 46457...d2c
Skrevet

vel, blir nok til at jeg må kjøpe en annen, eller bare vente på en lignende. vet jo at hvis du sender store ting som det, så er det forsikring på det osv. så hadde jo ikke sagt det var selgeren sin feil. veldig synd for jeg syns den var sååå fin :) 

Skrevet

Så lenge dere inngår en skriftlig avtale om at du ikke kan klage om vogna blir ødelagt så er hun trygg, slike avtaler er bindende. Kanskje hun bare ikke orker å pakke den inn og sende i posten.

Anonymous poster hash: ad165...8ef

Skrevet

jeg tror det er litt der det ligger. At det er mye ork å pakke den inn osv. Fryktelig synd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...