Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Har gjort alt rett ift trening i 4 mnd og er knallsterk i kjernemuskualtur. Unngått løping etc. Hatt litt smerter men overkommelig. Har for 1,5 mnd siden startet å jobbe 100%. Trodde jeg var bra helt til de siste dagene. Nå svikter bena og jeg måtte få samboer til å levere i bhg og ringe på jobb å si at jeg kommer senere. Må bare ha ben å stå på først.... Vet at mange har atskillig større plager enn meg men akkurat i dag ønsker jeg meg frisk! Begeret blir kanskje fort fullt når det er prolaps nr 2 og pga 2 sv.skap med nesten invalidiserende bekkenløsning og plager i etterkant. Sorry men måtte bare få det ut! Anonymous poster hash: 4f43a...ce3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Huff, det må være pyton!! Sender deg en varm klem og håper det blir bedre. Anonymous poster hash: 9926f...a69
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Hadde to prolaps i fjor, og trodde seriøst jeg skulle bli gal av smerter i ene beinet. Så du har min dypeste medfølelse. .. Trøsten er at det går tilbake...selv om det tar tid. Anonymous poster hash: 13d78...115
amandine Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Det går ikke alltid tilbake, dessverre. Kom deg til lege, få skikkelig smertelindring, behandling når det akutte er over, og om ikke det gir seg må du få tatt bilder og evt bli vurdert for operasjon. De fleste går tilbake av seg selv, men ikke alle.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Jeg har vært til lege og var på sykehus i begynnelsen av desember. Fikk påvist prolapset i okt -14 men problemene startet ikke før des -14. Ble nesten operert pga problemer med vannlatingen og kraftsvikt. Vil så absolutt ikke opereres men får jeg problemer med vannlatingen igjen må jeg kontakte lege. Er derfor litt redd om denne kraftsvikten nå fører til slike problemer igjen😳 HI Anonymous poster hash: 4f43a...ce3
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Vet hvordan du har det!! Fikk påvist prolaps nr 2 i desember, etter å ha venta lenge på MR-undersøkelse. Prolapset klemmer på isjiasnerven, og det gjør til tider insane vondt! Har jobbet 50 % i flere mnd nå. Forrige prolaps med operert, men det var mye større. Det klemte også på isjiasnerven, enorme smerter. Jeg også trener riktig, men resultatene er nedslående. Dvs, jeg har mista endel kilo, strammer opp, bedre form og kraftigere muskler. Men smertene, de er omtrent det samme. For å kunne jobbe 50 % må jeg bruke sterke smertestillende. Det samme gjelder trening. Ja, jeg også vet at mange har det værre...men jeg holder på å bli sprø...sliten og lei. Foreløpig er operasjon utelukket. Men hjelp? Vent å se...!! Har gått på sterke smertestillende 4,5 mnd nå. Det kan da ikke være bra?? Fikk mageproblemer (store smerter + forstoppelse), så må regelmessig ta laxoberal for dette... Legen synes synd på meg som faller litt mellom to stoler i systemet...men det hjelper så lite. Så da bare fortsetter man å skrive ut smertestillende...sukk...!!!! Anonymous poster hash: 24513...eff
amandine Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Jeg kan iallefall si at uten operasjon hadde jeg vært invalid i dag. Jeg ble operert i 2004, og var oppe og gikk rett etterpå egentlig. Uten lammelser eller noe, det var vidunderlig. Har hatt én stor prolaps og flere små i etterkant, men de har alle gitt seg av seg selv og med en dose fornuft og smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Jeg er operert og har hatt 3 svangerskap uten problemer etter dette. Anonymous poster hash: 556a7...e90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå