Gå til innhold

gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en sønn for 15 mnd siden og har enda ikke fått mensen tilbake. 

i mars hadde jeg og mannen min ubeskyttet sex flere ganger, fra 26 mars og til 3 april. 

Nå siden torsdag har jeg gått rundt med en følelse av at mensen kommer "når som helst" men det gjør den ikke. Kjenner veldig igjen de murringene fra når jeg var gravid med første mann, ønsker veldig en nr 2, så er mulig jeg legger litt mye i det? 

Tok en test nå i morges og den var negativ. 

Dersom jeg hadde vært gravid burde det ikke vist på en test nå? Forrige gang testet jeg klart positiv den dagen jeg skulle hatt mens, men nå aner jeg jo ikke når det eventuelt er. 

Ville en blodprøve hos legen muligens gitt ett svar før de testene gjør det? Vi skal ha bryllupsfest på lørdag og det hadde vært greit å vite om jeg kan drikke alkohol eller ei.. Jeg lar selvfølgelig være dersom jeg er gravid, men om jeg ikke er det så er det greit å slippe styret med at ingen skal vite osv. 

Anonymous poster hash: 14a2f...0d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tester du lørdag morgen, er den negativ da og kan du feste.

Skrevet

Det er ikke sånn at jeg på død og liv må feste men tror det legges merke til om bruden ikke drikker...

Vises det tidligere på blodprøve enn urin?

Anonymous poster hash: 14a2f...0d9

Skrevet

Ta en blodprøve i dag, og en ny om noen dager. Husker ikke antall. Men tror det er 2 dager, for å se om du har hcg stigning i blodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...