Gå til innhold

Voksesmerter- når er de ferdige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jenta vår på 4 år har i perioder sterke voksesmerter. Ligger nå og har kjempevondt. Tatt med ned i stua og hyler av smerte: Varme kluter og massering hjelper ikke. Har noen ganger gitt paracet faktisk når smertene vare lenge.

Får så vondt av henne😔 når er de ferdige med de verste voksesmertene? Andre gode tips for å lindre smertene?

Anonymous poster hash: caba6...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet er det eneste rette når ungen hyler av smerte..

Anonymous poster hash: 96b47...e40

Skrevet

Her har mellomste vært ekstremt plaget.. Det går på slaget 3 uker mellom hver gang, og da er det våken natt på oss:-( slik har han hatt det i 1 1/2 år nå.. I gode perioder kan det gå 4-5 uker mellom.. Vi pleier å ha varmeflaske i sengen/sofaen som ligger under beina, så strekker vi ut beina hans, masserer, ja alt etter som :-) har dessverre ingen gode råd å komme med :-/ han er forresten 5 1/2 år, så korti slikt avtar vet jeg ikke;-)

Anonymous poster hash: 15875...b4e

Skrevet

Jeg slet selv til jeg sluttet å vokse da jeg var 12-13 år.

Kjerringråd

Tigerbalsam under foten

Sove med ullsokker

Heve fotenden på senga

Varmeflaske, massasje

Paracet når det ikke gir seg.lykke til. Husker til og med nå, 20 år senere, hvor vondt det var.

Anonymous poster hash: cb2f7...7c3

Skrevet

Vanligvis ikke vits med paracet da det vanligvis gir seg etter den tiden det tar for paraceten å virke. Her virket massasje. Kun eldste som har hatt det her, nå er han 10, og det er nok 2-3 år siden sist.

Anonymous poster hash: fd582...3d0

Skrevet

Huff ja😔 Får visst bare belage oss på noen år med dette. Har jo en til på 1,5 år. Jeg husker også hvor vondt det var så får så vondt av henne. Er ikke alltid jeg gir paracet men når smertene står på over lang tid gjør jeg det. Som regel gir de seg etter 30 min.

HI

Anonymous poster hash: caba6...3b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...