Gå til innhold

Er denne kjolen fin eller slutty?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 år. Har kropp til å bruke den.

Har store pupper da, blir det slutty?

Anonymous poster hash: 1f3f8...b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin, men kan bli i overkant sexy med store pupper i den da, kommer an på anledningen, dåp, bryllup, konfirmasjon - nei, fest av annet slag - absolutt :)

Anonymous poster hash: 2c6fd...2bd
Skrevet

Ikke fin. Kommer til å bli ekstra slutty dersom du har store pupper.

Anonymous poster hash: 5761f...dbe

Skrevet

Jeg tenker at den er på grensen, men det kommer an på resten. Hva har du til? Skal du ha en jakke el? Har du bleket hår? Tenker at om du har bleket hår og mye brunfarge pluss mye sminke så blir den slutty, men det er ikke nødvendigvis kjolen sin feil...

Anonymous poster hash: 65c2e...64f

Skrevet

Vanskelig. Klarer ikke helt å bestemme meg for hva den er selv jeg... Man kan fort bli for sexy i den, på kanten til at det ikke passer helt til anledningen. Men man MÅ nesten være litt sexy og ha fin kropp for å kunne bruke den.

Tror jeg ville sett etter noe annet selv.

For å si det sånn, hvis man VIL være slutty, så kan man absolutt bruke denne kjolen. Hvis man ikke vil det, så må man være litt mer forsiktig med å bruke den:p

Anonymous poster hash: 36acb...15b

Skrevet

Kommer litt an på anledningen, ikke akkurat kjolen for svigerfars 70-årslag ;)

Jeg personlig synes den er litt for kort, litt for trang, og med store pupper definitivt for mye pupp også. Blir det motsatte av elegant og sexy, ser billig og harry ut (selv om det var en dyr kjole)

Anonymous poster hash: de85f...08e
Skrevet

Fin på jakt (men hva tiltrekker du?). Fin når kjæresten skal vise deg frem til kameratene.

Fy fy hos svigermor eller venninnefest

Anonymous poster hash: 776a0...f19

Skrevet

Perfekt for en gateprostituert. 

Anonymous poster hash: 933b4...683
Skrevet

Tacky.

Og med store pupper blir det fort ekstra vulgært, å vise så mye boobs egner seg best til mindre pupper.

Skrevet

Fin!!!

Anonymous poster hash: 43ea8...a95

Skrevet

Fin kjole, men jeg har store pupper selv. Og ser det er så mange kjoler jeg ikke kan ha, fordi det ser mye mer slutty ut da jeg med digre pupper bruker den, enn en med små pupper bruker den.

Anonymous poster hash: 8844c...a70
Skrevet

Syns den glidelåsen bak gjorde den utrolig slutty (som du sier). Ikke pent! Er dessverre lite klasse over denne kjolen...

Anonymous poster hash: 8e37f...3f9

Skrevet

Mulig to much pga store pupper.

Anonymous poster hash: 9797c...f10

Skrevet

Fin, særlig om den blir litt lenger på deg. Den var kort

Skrevet

Slut, slut, slut

Anonymous poster hash: ce438...785
Skrevet

Synes den var fin jeg, og jeg er ganske konservativ ellers. Hvis du har kjempepupper så blir det kanskje litt over toppen og så må du absolutt ha kropp til den, ikke noe bilringer... Hvis du har den kjolen, så gjelder det så klart å tone ned tilbehøret, øredobber, svarte klassiske pumps - det holder. Og til deg som sier jakke over her; Nei, du kan ikke ha jakke over denne, det blir stygt!

Anonymous poster hash: 66cca...de8
Skrevet

Synes kom-og-riv-av-meg-kjolen-glidelåsen tippa den over kanten for dei aller fleste anledningar.

Skrevet (endret)

Lite kjole for pengene :P

Glidelåsen bak er så veldig feil på så veldig mange plan. Kanskje hvis man skal delta på Paradise Hotel?

Dersom jeg hadde sett noen på byen med denne kjolen hadde jeg tenkt mitt ... og kanskje håpet at en vennlig sjel kunne forklare vedkommende at "Kondomeriet" _ikke_ er en klesbutikk ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Fin!

Anonymous poster hash: 99ee4...5c9

Skrevet

Så langt fra fin som du kommer. Ser vulgær ut.

Skrevet

Med små pupper: i grenseland

Med medium pupper: litt over grensa

Med store pupper: HELL NO!

Og glidelåsen sier: kjøpt på "Sluts'r'us"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...