Gå til innhold

Flere som bare forfølges av dritt...Funnet kul i armhulen

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og du kan banne på¨at det er noe farlig. har akkurat gått gjennom et helvetes år hvor begge foreldrene mine døde, i årene før det har det vært spontanaborter, kreft i nær familie, mye sykdom. Ja, en haug av masse dritt rett ogslett. 

Må si at jeg er ikke en som klager eller som synes synd på meg selv (ikke åpenlyst ihvertfall). Jeg forventer ikke dritt, og håper alltid at nå må det vel være nok, men du kan banne på at da skjer det noe annet.

Og nå har jeg altså fått denne kulen under armen og brystet er ømt og vondt. Jeg bare orker ikke, har ikke krefter til å en gang fortelle det til noen, vil bare at det skal gå bort!

Anonymous poster hash: 2b789...5e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det føles som om jeg har samme problemene. Har vært gjennom enormt mye, slag på slag på slag. Ikke i ett eller noen få år, men siste nærmere 25 år. Jeg går på med krum hals hver gang og kommer meg på beina igjen, men må innrømme det blir vanskeligere for hver gang. Jeg blir mer sårbar for hver gang. Står midt i det nå også med alvorlig sykdom selv.

Men kjære deg - ring legen din i morgen og bestill en time så raskt du får. Med din familiehistorikk så bør du komme raskt til legen.

Når det er sagt - det du kjenner nå trenger ikke være noe alvorlig. Med den familiehistorien med kreft så må du teste det og gjøre det så fort som mulig! Men det trenger ikke være noe alvorlig. Jeg oppdaget kul under armen og det kom samtidig med ømt og vondt bryst. Den gang tok legen det på alvor (også mye kreft og sykdom i familien). Det viste seg at kulen var tett svettekjertel, ikke noe annet ;) Og det ømme brystet var pga. pms ;)

Jeg har fått det samme tilbake to ganger senere, men heller ikke noe galt de gangene.

Strutsepolitikk vil ikke hjelpe deg nå, Hi, så du må kontakte legen din i morgen!

Hvis det skulle være noe alvorlig så er det viktig å komme til behandling så raskt som mulig.

Og hvis det ikke er noe alvorlig så trenger du å få vite det så fort som mulig slik at du ikke unødvendig blir tappet for krefter ved å gå rundt og være redd for noe som ikke er alvorlig.

Usikkerheten og redselen er mye mer tappende enn å vite.

Så ring legen din i morgen!

Klem til deg <3

Anonymous poster hash: c3807...7f9
Gjest ♡perla
Skrevet

Sender deg en stor klem! Og håper du har kontaktet legen... Hvis ikke må du gjøre det. Skulle det være noe farlig er det bedre jo før det blir tatt tak i!

Lykke til!

Skrevet

Klem til deg <3

Får satse på at det bare er en lymfeknute! Har du vært syk i det siste? Lykke til!

Anonymous poster hash: dbde0...7a0

Skrevet

..og du kan banne på¨at det er noe farlig. har akkurat gått gjennom et helvetes år hvor begge foreldrene mine døde, i årene før det har det vært spontanaborter, kreft i nær familie, mye sykdom. Ja, en haug av masse dritt rett ogslett. Må si at jeg er ikke en som klager eller som synes synd på meg selv (ikke åpenlyst ihvertfall). Jeg forventer ikke dritt, og håper alltid at nå må det vel være nok, men du kan banne på at da skjer det noe annet. Og nå har jeg altså fått denne kulen under armen og brystet er ømt og vondt. Jeg bare orker ikke, har ikke krefter til å en gang fortelle det til noen, vil bare at det skal gå bort! Anonymous poster hash: 2b789...5e3

Gå til legen. Kuler skal alltid sjekkes. Kreftkuler i brystet er sjelden vonde, det er sikkert en lymfeknute.

Klem til deg!

Anonymous poster hash: 0d50c...22b

Skrevet

Hatt den samme kulen. Kom tilbake flere ganger i løpet av et år. Tenkte selvsagt betent svettekjertel, lymfeknute eller kreft. 

Viste seg å være en betent lymfeknute. Ikke noe skummelt. Men mange skumle tanker i løpet av året da ;)

Anonymous poster hash: 26c55...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...