Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg har truffet en mann og vi har klikket helt! Men jeg kjenner jeg blir usikker.. Han sier masse fint og han tenner veldig på meg, men allikevel velger han å ikke treffe meg? Han bor 3 minutter unna, så jeg ser ikke greien..Vi har i flere timer i dag snakket om sex, hva han skal gjøre med meg osv og begge er steinkåt, men å komme og gjøre noe med det, det gjør han ikke..Han sier han skal komme i morgen, og gir ingen grunn til at han ikke kan komme i dag. Og slik har det vært de to mnd vi har holdt på..Han virker genuint interessert i meg og jeg får ikke inntrykk av at han "tuller" med meg, men jeg forstår ikke hvorfor han holder igjen. Sexen er jo kjempebra når det først skjer Anonymous poster hash: d4b61...f61
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Ingen? Er dette vanlig? Har liksom trodd at menn var litt mer "på" når de likte noen Anonymous poster hash: d4b61...f61
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Har han dame? Anonymous poster hash: eaba6...408
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Har han dame? Anonymous poster hash: eaba6...408 Ikke som jeg vet om Tror ikke det Anonymous poster hash: d4b61...f61
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg har erfart at det de sier og det de gjør er to vidt forskjellige ting. Hadde han vært veldig interessert hadde han gjort noe med det.. Anonymous poster hash: 9f7d7...c1a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Jeg har erfart at det de sier og det de gjør er to vidt forskjellige ting. Hadde han vært veldig interessert hadde han gjort noe med det.. Anonymous poster hash: 9f7d7...c1a Ja, det er jo det jeg liksom tenker også..Men så virker han så ærlig når jeg prater med han, og hvorfor bruker han timer på telefonen sammen med meg? Anonymous poster hash: d4b61...f61
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 De gangene jeg har opplevd slik så har fyren hatt dame eller ikke vært den han egentlig gir seg ut for å være.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Har du vært hjemme hos han? Ut fra hvordan du skriver, kan det virke som det er han som kommer til deg. Men mulig jeg er for mistenksom. Anonymous poster hash: 44c0f...5f5
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Du burde se filmen: he's just not that into you Anonymous poster hash: 7237a...2b2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Høres nesten ut som at han faktisk ikke er så interessert, men holder deg litt nærme(bevarer interessen din) sånn i tilfelle... Anonymous poster hash: fd92f...a7d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Han er jo mannlig utgave av luremus, han Min erfaring er at slike menn ikke er interessert nok, ikke har fortalt sannheten (har dame), eller bare har deg der inntil han finner ei han vil ha et forhold til. Jeg ville sjekket om han har dame, eller om han dater en eller flere andre. Slutt å ha denne telefonsexen med ham. Hvis han ikke vil omgås deg ellers, bare sexprat, da er han ikke interessert. Begynn å møtes uten å ha sex, vil han ikke det så vet du også hvor du har ham. Etter to måneder burde man normalt kunne ha et åpnere og nærere forhold enn det dere har. Virker pussig at han vil bruke timevis på sexprat, men så ikke vil møte deg i kveld uten å gi noen forklaring. Lukter annen dame lang vei, etter min erfaring. Anonymous poster hash: 47085...a02
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Hadde en sånn, men viste seg kun å være interessert i sex. Har kjæreste nå, startet med noe sex men mest nærhet bare ville være sammen hele tiden. Anonymous poster hash: 531cd...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå