Gå til innhold

Til deg med fibromyalgi:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort noe dumt. Og jeg får så svi for det nå!

Jeg er sjelden sosial, og har mistet mange venner pga at jeg ikke orker å være med på sosiale ting. Så da jeg ble invitert på fest på lørdag, følte jeg at jeg ikke kunne si nei. Jeg trenger et sosialt liv. Lørdagen var utrolig morsom, så jeg angrer ikke på at jeg var med. Problemet er vel at jeg trosset kroppens signaler og danset (med høyhælte sko) i 1,5 t. 

I går og i dag er beina utrolig vonde. Det brenner i hofta, lårene og leggene. Hvilepulsen er stressende høy, antakelig pga smertene. Jeg klarte ikke engang å dusje normalt i sted, jeg måtte sitte :( Når kan jeg regne med at kroppen er sånn noenlunde igjen? Jeg vet at fibromyalgi oppleves forskjellig, men har du noen gang kjørt kroppen for langt og måttet svi dagevis etterpå?

Anonymous poster hash: 588d7...bb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 dager vil jeg tro.. :/

Anonymous poster hash: 2d079...513

Skrevet

2-3 dager vil jeg tro.. :/

Anonymous poster hash: 2d079...513

Takk for svar! Satse på det da :)

HI

Skrevet

For meg er dag to og tre været etter en slik anstrengelse. Det vil si at dersom jeg er i en tilsetning på lørdag er jeg sliten på søndag, og totalt sengeliggende mandag og tirsdag. Så bedrer det seg på onsdag igjen.

Anonymous poster hash: 53059...dae

Skrevet

For meg er dag to og tre været etter en slik anstrengelse. Det vil si at dersom jeg er i en tilsetning på lørdag er jeg sliten på søndag, og totalt sengeliggende mandag og tirsdag. Så bedrer det seg på onsdag igjen.

Anonymous poster hash: 53059...dae

Stemmer for meg enn så lenge. Det er verre i dag enn det var i går. At jeg blir bedre igjen på onsdag kan jeg leve med, håper det blir slik :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...