Gå til innhold

Andre som har opplevd at kvalmen kom tilbake i 3 trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nesten 2 hele kvalme/oppkast-frie uke på slutten av 2 trimester er jeg nå endelig i 3 trimester. Men i går kom kvalmen snikende igjen, og i dag kom spyingen tilbake. Ingen tvil om at det er svangerskapskvalmen, den er helt anderledes enn all annen kvalme. 

Andre som har opplevd dette? Betyr det at den nå kommer til å henge ved helt til termin? 

Anonymous poster hash: 40811...de2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm igjen de siste ukene med eldste. Kastet opp litt igjen og var dårlig og kvalm. Kjempeslitsomt :(

Skrevet

Jeg var kvalm med brekninger til litt uti femte måned. Så fikk jeg en velsignet periode uten kvalme, men siste 3 ukene før fødsel (fødte 14 dager før termin) kom kvalmen tilbake.

Anonymous poster hash: e2f8e...cec
Skrevet

Ja det husker jeg at den gjorde.

Men så var jeg litt kvalm hele tiden.

Anonymous poster hash: ae05d...0b6

Skrevet

Takk for svar damer. Da er det kanskje bare å belage seg på at dette holder til the bitter end. Får tror det blir et par måneder da, ikke ønskelig med prematur baby. 

Anonymous poster hash: 40811...de2
Skrevet

Yes! Spydde de to siste mnd. Men lite kvalm imellom egentlig. Var mer som om det ikke var plass til maten jeg spiste, og hvert tredje måltid kom opp igjen. I tillegg hadde jeg magesmerter fra h...

Anonymous poster hash: a755e...8ea

Skrevet

ja i uke 32 eller  noe, varte ikke mer enn 2-3 uker. SÅ det er håp for at det går over. Gjorde det i begge gutte svangerskapene mine

Anonymous poster hash: 79460...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...