Gå til innhold

Er jeg som overreagerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mannen på butikken i dag for å handle.

Jeg har halsbetennelse og klarer ikke spise hamburger nå. Får så vidt i meg drikke.

Mannen klarer å lage burger til middag i dag. Jeg skrev dette på handle lista med tanke på helga.

Hamburger er også favoritten min. Gledet meg til å ha dette til helgen når jeg hadde kommet meg.

Anonymous poster hash: 2b6da...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare lage deg burger til helga da? Det gjør da vel ingenting om de andre hadde det i dag.

Anonymous poster hash: 34a67...8de

Skrevet

Menn skjønner ikke sånne ting av seg selv. Du måtte faktisk sagt det på forhånd at det var ment til helgen.

Anonymous poster hash: 9c061...fc8

Skrevet

Hehe, hvordan skulle mannen vite at det var til helgen da?;) ja, du overreagerer!

Anonymous poster hash: 8b740...7c5

Skrevet

Ja du overreagerer og vel så det.

Anonymous poster hash: 6eb9d...100
Skrevet

Mannen viste det.

Skrevet

Jeg blir helt matt av sånne som du er nå. Det er fader ikke lett å gjøre ting så det blir bra nok skjønner jeg. Hva om han hadde lyst på burger i dag da? Han spiser det sikkert igjen på lørdag om du vil. Det er jo nesten en hel uke til!

Anonymous poster hash: 78116...df7

Skrevet

En voksen mann klarer vel selv å bestemme middagen. Maks overreaksjon fra din side!

Anonymous poster hash: 0efa8...676
Skrevet

Men ingen tvinger deg til å spise denne burgeren i dag. Det er vel bare å lage deg en burger når du er frisk nok til å spise den? Er dette virkelig noe å tenke på?

Skrevet

Sendte mannen på butikken i dag for å handle.

Jeg har halsbetennelse og klarer ikke spise hamburger nå. Får så vidt i meg drikke.

Mannen klarer å lage burger til middag i dag. Jeg skrev dette på handle lista med tanke på helga.

Hamburger er også favoritten min. Gledet meg til å ha dette til helgen når jeg hadde kommet meg.

Var det ikke koselig av mannen din å lage favorittmaten din når du er syk??

Snakk om å være takknemlig..

Anonymous poster hash: 452d7...c22

Skrevet

he he he dør!

Anonymous poster hash: 08787...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...