Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg trodde ALDRI jeg skulle falle for en som var 10 år yngre, men nå har det skjedd, ei kompis av broren min fortalte meg på lørdagen at han var forelsket i meg og vert det lenge,jeg bare gikk, men etterpå har jeg ikke klart og la være og tenke på han, jeg drømmer om han,men samtidlig synes jeg dette er vanskelig , er alenemamma til tvillinger på 12 år og er 32 år, tvilligene har veldig god kontakt med faren som har de anhver helg og i ferier, så hun vil jo ikke ta over noen plass slik,men de får jo likevel en stefar hvis jeg skal innlede et forhold. er dette normalt? blir helt forvirret Anonymous poster hash: b1b21...289
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Du er like mye eldre enn han som han er eldre enn tvillingene dine. Huff, nei, det der hadde jeg slått fra meg Anonymous poster hash: 38306...064
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Hadde ikke tenkt på aldersforskjell, broren min har vært godt gift med sin 9 år eldre kone i veldig mange år. Men, hadde stilt spørsmål til modenheten hans om han bare er 22 år. Anonymous poster hash: 3f02b...94c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 22 og 32 høres ikke enkelt ut... Hadde han vært på andre siden av 25 tallet så hadde han vært litt mer moden. Vanskelig! Anonymous poster hash: c5f76...55b
HvittHus Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 10 års aldersforskjell behøver ikke bety så mye, men her er gutten 22. Altså etter alle sannsynlighet fremdeles ung og umoden. I tillegg har du det aspektet at jentene dine er på vei inn i puberteten, og nok kan komme til å sette seg på bakbeina hvis mamma blir kjæreste med en som bare er 10 år eldre enn dem selv. Hadde du vært alene, så kanskje, men med to jenter på 12, nei.
nasse nøffen Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 han er like gammel som kjæresten til min datter på 17 år...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Kan du ikke bare teste det ut? Så lenge både du og han er single, er vel en flørt bare kjekt Trenger jo ikke introdusere ham for barna og forlove dere de første dagene. Kjør på, og kos deg Anonymous poster hash: c5ac3...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå