Gå til innhold

snek jeg virkelig i køen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for dere 3 kasser åpne i en klesbutikk. jeg sto først bak en dame og da var vi 3 i den rekken. Siden det bare var 1 forran i den rekken vedsiden av gikk jeg over i den. Damen jeg sto bak sa "unskyld meg men jeg tror du snek i køen, det er vanlig folkeskikk å spørre om jeg ville gå først " men...... Det var nå 1 person før oss begge??? Jeg gikk i en kø der det var en forran, det var også en forran henne... Hva hadde det hjulet om jeg spurte om hun ville bytte kø?? Hadde forstått om jeg tok plassen hennes i den køen hun sto i. Tok dette skikkelig til meg for jeg vil da ikke være slik, men så ikke at jeg gjorde feil. Var jeg frekk her??

Anonymous poster hash: 0acec...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å vite for oss hvor langt personene som sto først i køen var kommet i handlingen/betalingen.

Anonymous poster hash: c1afc...94a
Skrevet

:fnise: nei den logikken hennes skjønte jeg ikke mye av! Hun hadde jo selv valget mellom å bli stående i sin kø eller bytte når dere så at det var kortere kø i neste kasse?

Anonymous poster hash: 39918...ed9

Skrevet

Var de tre kassene åpne fra starten av? I såfall kunne hun jo stilt seg i den andre fra begynnelsen hvis hun ville stått der, så da skjønner jeg ikke helt hva hun mener...

Men hvis den kassen du stilte deg i kø til nettopp hadde åpnet, og personen foran henne var veldig treig eller hadde veldig mye varer, slik at det var tydelig at hun ville måtte vente mye lenger enn deg, så kan jeg forstå henne.

Anonymous poster hash: 5e3a8...2c1
Skrevet

Nei du var ikke frekk og damen var helt på jordet. Hun kunne ha byttet plass på lik linje med deg.

Skrevet

Nei, synes ikke du snek i køen. Om hun andre ville bytte så burde hun gjort det med en gang. 

Anonymous poster hash: e7053...2db
Skrevet

Noenlunde likt? Vet ikke... De skulle ikke ha så mye så d ut som.. Men jeg burde kanskje bare holdt meg bak henne.. (noe jeg gjorde etter hun påpekte feilen min)... synes det var skikkelig pinlig. Uff

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fortsatte hun å stå i din gamle kø etter hun hadde påpekt dette?

Skrevet

Var de tre kassene åpne fra starten av? I såfall kunne hun jo stilt seg i den andre fra begynnelsen hvis hun ville stått der, så da skjønner jeg ikke helt hva hun mener...

Men hvis den kassen du stilte deg i kø til nettopp hadde åpnet, og personen foran henne var veldig treig eller hadde veldig mye varer, slik at det var tydelig at hun ville måtte vente mye lenger enn deg, så kan jeg forstå henne.

Anonymous poster hash: 5e3a8...2c1

Alle tre var åpne hele tiden... Da jeg svarte henne at " jeg tenkte bare å bytte kø siden det da er en forran oss begge" sa hun " men ser du ikke jeg har to barn med det er ikke lett å bytte kø da"... De satt i handlevogna? Uff måtte bare høre hva dere tenker 😉

Skrevet

Ja? jeg måtte pent stå bak henne, tydligvis 😲 hi

Skrevet

Ja? jeg måtte pent stå bak henne, tydligvis hi

Det var jo bare rart

Anonymous poster hash: c1afc...94a

Skrevet

Hvis alt skjedde nøyaktig som du sier, hadde jeg nok svart damen at hun fint kunne bytte selv, og hadde fortsatt å stå i den køen jeg byttet til!! Ærlig talt, så mange frekke mennesker rundt omkring altså!!

Ergo: du snek ikke i køen !

Anonymous poster hash: 1bca6...fcc

Skrevet

Nei. Minner meg om da jeg var på eurosko. Noen hadde stilt seg i en kø der kassadamene var treeege. Jeg stilte meg i en annen kø, der kassadamene viste seg å være noe mer effektive. Før min tur, stod jeg der en stund. Så kom en dame og inviterte meg til å få handlet, men så kom en annen dame fra den ANDRE køen og mente det var hennes tur..

Trodde kø var kø, jeg, men neidaa

Anonymous poster hash: 93119...699

Skrevet

Du snek ikke!! Du gikk til en annen kø... D kunne hun også gjort, dersom hun våknet før deg...

Skrevet

Har forøvrig jobbet i en litt stor klesbutikk med to kasser... Dere vil ikke tro hva enkelte kjerringer får seg til å gjøre!

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Merkelig dame. Skulle nesten tro du fant på hele historien, ingen sier og mener slikt vel???

Skrevet

Merkelig dame. Skulle nesten tro du fant på hele historien, ingen sier og mener slikt vel???

Jeg tenker over historien i etterkant og prøver å finne ut om jeg har gjort henne noe feil.. Men nei, ting er akkurat slik jeg har beskrevet.... Angrer litt på jeg ikke svarte henne tilbake, og på at jeg faktisk gikk bak henne.. Det skulle jeg jo aldri gjort. Ble bare satt ut 😛 faktisk ble jeg fortere ferdig i køen bak henne enn om jeg hadde stått i den Jeg egentlig ville i... Hun hadde mer ting enn hun som stod forran henne... Merkelig . Hi

Skrevet

Haha, nei du snek IKKE! 

Hadde det vært en ny, ledig kasse, så burde du spurt henne først. 

Spesielt merkelig at hun ble stående i sin kasse selv etter at hun kjeftet! 

Skrevet

Nei du snek ikke ! Hun damen var helt på bærtur 😝. Å hun hadde fått hørt det av meg for å si det sånn😜

Anonymous poster hash: 259ac...985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...