Gå til innhold

Snapchat..en fristelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en god tid tilbake oppdaget jeg at min samboer var veldig påpasselig med å alltid ta med seg mobilen når han gikk noen steder. Når han satt med den satt han også alltid med skjermen vendt bort fra meg. Jeg bet meg merke i dette og ble stadig mer oppmerksom når han satt med telefonen. De gangene jeg så skjermen merket jeg at han hadde slått av varslingen på iPhone som viser det på hjemskjermen når det kommer nye Snaps, samt at han alltid hadde tom logg..det var altså tydlig at han slettet loggen etterhvert som det kom inn Snaps..
Mistenksom som jeg var så jeg at han hatte fått navnet til en ukjent kvinne på topplisten sin der. Etter et par dager spurte jeg om å kunne få se på Snapchat listen hans. Han ble skikkelig panikkslagen, men lette fram telefonen og gikk igjennom listen med kontakter der. Navnet jeg hadde merket meg var ikke der.. Jeg spurte derfor hvem xx var. Han kom med to-tre forklaringer som jeg ikke bet på i det heletatt før han tilslutt innrømte at dette var en dame han hadde truffet på byen. Det hadde blitt en god del bilder frem og tilbake, men han lovte dyrt og hellig at det var helt uskyldige saker. Han hadde etter en stund funnet ut at dette ikke var helt bra og slettet henne fra kontaktlisten.

Hva synes dere om dette? Er det uskyldig?

Anonymous poster hash: c9b1f...f94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han selv hadde funnet ut at det ikke var bra OG slettet henne, så har han kanskje innsett hva han har og kunne risikere å miste (deg og evt barn) ...

Ville tatt en samtale om tillitt, men ville ikke gjort noe mer nummer ut av denne episoden.

Anonymous poster hash: 6fdd0...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...