Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg vet svaret, men hva tror du? Anonymous poster hash: a476c...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg vet svaret, men hva tror du? image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Anonymous poster hash: a476c...ec9 Positiv. Strek er strek. Anonymous poster hash: 505e8...697
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Positiv. Anonymous poster hash: f34c4...bad
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Hi her.. Den er 100% negativ. Var t.o.m hos legen og målte hcg, fikk mensen til riktig tid like etterpå. Det er en RFSU-test og jeg har ikke tatt det merket siden Anonymous poster hash: a476c...ec9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Så anbefaler ikke rfsu Anonymous poster hash: a476c...ec9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Jeg syns også den ser positiv ut ja.. Har også opplevd å få slik test med påfølgende mens.. Har da tenkt jeg har hatt en kjemisk graviditet/tidlig sa.. Hva sa legen da? Feil på testen? Anonymous poster hash: 246da...88e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 Jeg syns også den ser positiv ut ja.. Har også opplevd å få slik test med påfølgende mens.. Har da tenkt jeg har hatt en kjemisk graviditet/tidlig sa.. Hva sa legen da? Feil på testen? Anonymous poster hash: 246da...88e Hcg var omtrent ikkeeksisterende, så det var 100% sikkert at jeg ikke var noe i nærheten av gravid Anonymous poster hash: a476c...ec9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 ..og må legge til at dette er en test som skal reagere på et hcgnivå på OVER 20 Anonymous poster hash: a476c...ec9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 Den ser positiv ut, men den har jo en ekstra strek også der, som ikke skal være der? Jeg ville vært veldig i tvil på grunn av den. Jeg har hørt at RFSU testene ofte viser falsk resultat, så veldig overrasket er jeg ikke over at du ikke er gravid. Vanligvis tar jeg strek og en strek (rosa strek, ikke skygge). Anonymous poster hash: 03be7...311
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Den ser positiv ut, men den har jo en ekstra strek også der, som ikke skal være der? Jeg ville vært veldig i tvil på grunn av den. Jeg har hørt at RFSU testene ofte viser falsk resultat, så veldig overrasket er jeg ikke over at du ikke er gravid. Vanligvis tar jeg strek og en strek (rosa strek, ikke skygge). Anonymous poster hash: 03be7...311 * tar jeg strek FOR en strek Anonymous poster hash: 03be7...311
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Hi her.. Den er 100% negativ. Var t.o.m hos legen og målte hcg, fikk mensen til riktig tid like etterpå. Det er en RFSU-test og jeg har ikke tatt det merket siden Anonymous poster hash: a476c...ec9 Fått flere slike av det merket jeg også uten å være gravid! :-/ og har hørt flere som har fått det samme. Anonymous poster hash: 96970...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå