Gå til innhold

Positiv? Skygge? Hva tror du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet svaret, men hva tror du? :)post-42-0-84538500-1428928624_thumb.jpgpost-42-0-99951800-1428928608_thumb.jpgpost-42-0-87281300-1428928644_thumb.jpgpost-42-0-67241700-1428928656_thumb.jpg

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv.

 

Anonymous poster hash: f34c4...bad

Skrevet

Ser ut som positiv for meg :D

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Ser positiv ut :)

Skrevet

positiv.

Hva er fasiten?

Skrevet

Hi her..

 

Den er 100% negativ. Var t.o.m hos legen og målte hcg, fikk mensen til riktig tid like etterpå. Det er en RFSU-test og jeg har ikke tatt det merket siden ;)

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Skrevet

Så anbefaler ikke rfsu

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Skrevet

Den ser positiv ut ja.

Skrevet

Jeg syns også den ser positiv ut ja.. Har også opplevd å få slik test med påfølgende mens.. Har da tenkt jeg har hatt en kjemisk graviditet/tidlig sa.. Hva sa legen da? Feil på testen?

 

Anonymous poster hash: 246da...88e

Skrevet

Jeg syns også den ser positiv ut ja.. Har også opplevd å få slik test med påfølgende mens.. Har da tenkt jeg har hatt en kjemisk graviditet/tidlig sa.. Hva sa legen da? Feil på testen? Anonymous poster hash: 246da...88e

Hcg var omtrent ikkeeksisterende, så det var 100% sikkert at jeg ikke var noe i nærheten av gravid :)

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Skrevet

..og må legge til at dette er en test som skal reagere på et hcgnivå på OVER 20 :)

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Skrevet

Den ser positiv ut, men den har jo en ekstra strek også der, som ikke skal være der? Jeg ville vært veldig i tvil på grunn av den. 

Jeg har hørt at RFSU testene ofte viser falsk resultat, så veldig overrasket er jeg ikke over at du ikke er gravid. Vanligvis tar jeg strek og en strek (rosa strek, ikke skygge).



Anonymous poster hash: 03be7...311
Skrevet

 

Den ser positiv ut, men den har jo en ekstra strek også der, som ikke skal være der? Jeg ville vært veldig i tvil på grunn av den. 

 

Jeg har hørt at RFSU testene ofte viser falsk resultat, så veldig overrasket er jeg ikke over at du ikke er gravid. Vanligvis tar jeg strek og en strek (rosa strek, ikke skygge).

 

Anonymous poster hash: 03be7...311

 

* tar jeg strek FOR en strek

 

Anonymous poster hash: 03be7...311

Skrevet

Hi her..

 

Den er 100% negativ. Var t.o.m hos legen og målte hcg, fikk mensen til riktig tid like etterpå. Det er en RFSU-test og jeg har ikke tatt det merket siden ;)

 

Anonymous poster hash: a476c...ec9

Fått flere slike av det merket jeg også uten å være gravid! :-/ og har hørt flere som har fått det samme.

 

Anonymous poster hash: 96970...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...