Espoir Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Å løpe jentetet er faktisk kult! Og jenter er tøffe og kule også! Ble bare inspirert av en tråd som viser hvor sterkt de forstokkede forstillingene om hvordan gutter og jenter "er" fremdeles står. Deprimerende. Derfor, se denne, da!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Ha ha, da jeg så navnet på tråden så gikk jeg inn for å linke til den videoen og skrive "Da fortsetter du å løpe som en jente" Men så hadde du jo allerede tatt det poenget Anonymous poster hash: e928f...9f1
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Ha ha, da jeg så navnet på tråden så gikk jeg inn for å linke til den videoen og skrive "Da fortsetter du å løpe som en jente" Men så hadde du jo allerede tatt det poenget Anonymous poster hash: e928f...9f1 Åja, he he :-) Tråden var visst ikke så engasjerende, men. jaja. Trop folk bør bli enda mer bevisst hhvordan vi tenker om disse tingene. HI Anonymous poster hash: 90bcc...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå