Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Når jeg sier at den lille henta vår kanskje skal hete Klara, synes noen det er kjempefint, mens andre sier "å, jaaah" litt overrasket og skynder seg å snakke om noe annet Får inntrykk av at det er et navn man enten liker veldig godt eller ikke kan fordra. Hva tenker dere? Er det et navn som står seg, eller vil det føles helt håpløst om noen år? Anonymous poster hash: dc905...75c
HvittHus Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Kjempenydelig. Hadde vi fått ei jente til skulle hun ha hett Klara.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 fantastisk nydelig Anonymous poster hash: 0d7c3...bd9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg tenker automatisk "ku". navnet er jo egentlig fint, men Klara Ku har ødelagt det for meg. Anonymous poster hash: 36d4f...cc9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Klara Ku Anonymous poster hash: a8a55...b19
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Kult Anonymous poster hash: 6ca18...ecd
3barnsmamma'n:-) Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Syns det er fint :-) kjenner ei dame som heter det, og hun er en fantastisk person, så jeg har kun gode assosiasjoner til navnet :-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Jeg syns det er nydelig. Et av navnene jeg forelsket meg i da jeg bodde i Frankrike for ti år siden. Men hadde skrevet det med C - Clara er litt mer elegant i mine øyne (og da blir det ikke klara ku heller..) Anonymous poster hash: 09f1e...5b8
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Klara er flott! Dessuten: du må skrive med K, ikke tro det er "finere" med C, for det er det ikke, og en C vil bare føre til at hun alltid vil måtte si "med C" når noen skal skrive navnet hennes.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Elsker det Anonymous poster hash: c9371...242
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Haha! Kanskje det er pga Klare Ku de svarer så unnvikende assosiasjoner endrer seg, så det er jeg ikke så redd for. Tusen takk for svar, dere! Kommer til å skrive det med K. Det er oppkalling etter en kjær person💜 HI Anonymous poster hash: dc905...75c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 De jeg møter som er negative/skeptiske er det på grunn av Klara Ku. For meg er ikke den assosiasjonen så sterk. Men uansett, fordelen med at det bare er en assosiasjon er at de aller fleste nok liker navnet godt når de møter andre med navnet. Da forsvinner gamle assosiasjoner ofte fort. Anonymous poster hash: 96247...5a0
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Jeg liker det ikke. Dessverre. Anonymous poster hash: b0713...781
Ladybugg Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 Kjenner en liten jente te som heter det, fint navn
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #18 Skrevet 13. april 2015 Minner meg om venninna til Heidi (hun som bodde hos bestefaren i alpene), Klara satt i rullestol etter en båtulykke. Er et nydelig navn. 😊 Anonymous poster hash: 06ca0...3b8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #19 Skrevet 13. april 2015 Liker det, har ei i slekta som heter det Har også ei som heter Cora (uttales rett frem) i familien, synes også det er litt fint. Anonymous poster hash: 2a221...083
C&M&H Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 Min eldste heter det. Men med C. Men skulle jeg valgt igjen hadde jeg skrevet med K... for som hun over skriver, hun må alltid si Clara med C. Men vi skulle jo være så internasjonale. (Pappan er utenlandsk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå