Gå til innhold

min aller beste venninne og nærmeste nabo. ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå flyttet til andre siden av landet....har andre venner men ikk så nær og fortrolig som henne. Har bare skjøvet følelsene forran meg og kjenner nå som hun har flyttet og jeg ser den tomme leiligheten hver dag så treffer det meg som et slag i magen hver gang. Nesten som kjærlighetssorg...😭 flere som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: 32d10...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg flyttet etter jeg. :P Det var hennes forslag da, ellers hadde jeg aldri turt i frykt for å virke impåsliten. Pluss at jeg mistrivdes veldig der vi bodde før og hadde ingenting som holdt meg igjen der. (Familien min hadde flyttet vekk, vikariatet mitt gikk ut, ingen andre venner.)

Anonymous poster hash: c355d...b8e
Skrevet

Skulle gjerne gjort det men er så etablert her med forma og unger på skole....😳

Hi

Skrevet

Vet hvordan du har det, det er 3 år siden min beste vennine "flyttet fra meg". Det var og fremdeles er vondt. Vi har ingen familie her, og få venner igjen da mange har flyttet de siste årene.

Men vi prioriterer å se hverandre hver jul, påske, langhelger og sommerferie. Vi har jentehelger alene uten barn 2 ganger i året, ellers møtes vi hele familiene. Vi er alle veldig gode venner, både voksne og barn. Og noen ganger må jeg gråte en skvett for hun er ikke rett i nabolaget lenger når jeg trenger henne, turer på kvelden og turer på lekeplassen med barna eller bålkos i skogen er skjeldnere. Men når vi treffes gjør vi det til gangs, vi har det topp i sammen og nyter hvert minutt. Vi bruker mye snapchat og vi ringer minst en gang pr uke.

Hold kontakten, gode venner forsvinner aldri selv om avstanden blir stor. :)

Anonymous poster hash: 1668a...23e

Skrevet

Skjønner hvordan du har det! En av mine besteveninner flyttet til andre siden av kloden! Jeg syns det var (og er) kjempetungt! Fikk en veldig sorg reaksjon!

En annen veldig god venninne som også er nabo skal også flytte nå. Herregud, jeg begynte å grine, var såret, osv. Følte meg barnslig, men sånn er det! Vi er kjempe nære og jeg føler hun "forlater" meg! Men gode vennskap består, men hverdagen blir annerledes!

Anonymous poster hash: 65872...7fe

Skrevet

Ja huff! Det er et tomrom! 😢

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...