Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg trives på jobben, men jeg sliter med miljøet på jobb. Jeg liker sjefen min, men må sitte å høre på negativ klaging på kollegaer om sjefen. Dette påvirker meg jo litt, jeg synes ikke sjefen min fortjener dette, jeg prøver bare å si noe positivt og nikke -men negativiteten drar meg ned å får meg til å tvile på mine egne oppfatninger Det er det samme med barn, jeg har barn som jeg er veldig glade i og kan snakke litt om innemellom. De jeg sitter mest sammen med har også barn, men om jeg sier noe om barn så snur de nesten aøt til noe "åååå barn er et ork" "stakkars deg som har småbarn" "kjedelig å bruke penger på klær til barna" "bare stress" når jeg egentlig føler meg heldig, synes det er gøy å kjøpe klær, synes nesten det er litt kos å være hjemme hvis de er syke osv. Så får alle de negative kommentarene plass i bakhodet så jeg begynner å tenke det om mine egne barn/valg/hverdag. Jeg har F eks lyst på en til då vi får tre barn. De har to barn og får jeg et til er jeg gal, jeg kommer aldri til å klare det og jeg kommer sikkert til å slite meg ut livet ut -for det hadde de ikke klart, de hadde jo ikke lyst på barn. Jeg har lyst til å gifte meg så må heg sitte å høre på alt det negative og hvir teit det er å gifte seg (de er ikke gift) Det går liksom på alt, pirking og klaging.. Jeg føler jeg blir påvirket og etter en sliten dag på jobb lar jeg det gå utover mannen og viderefører all pirking og klaging til han -altså jeg pirker og klager på mannen til han. Jeg hater det. Så kan jeg heller ikke nevne mannen og vårt forhold, heller ikke fritidsinteresser og venninner for de har ikke så mange fritidsinteresser eller så mange venninner for det er det ikke vits i, og de sier til meg: hvorfor orker du det? Er det ikke bedre å bare slappe av? Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette, siste måneden har jeg bare ignorert de og prøvd å ikke snakke med de-men det tærer meg på innsiden. Jeg har også lyst til å ta det opp med sjefen at miljøet ikke er optimalt, men er redd for å såre både sjefen og kollegaer... Noen Som har tips til hva jeg skal gjøre? Slutte er ikke et alt. Da jeg elsker jobben min, (men det skjønner ikke line kollegaer da de ikke er like fornøyde med sjefen, lønna, arbeidsoppgaver og stresset med ansvar) Hilsen ei som vil at andre skal være mot meg slik jeg er for de Anonymous poster hash: 3616e...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå