Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Vet ikke helt hva vi skal finne på. Flytur på mer enn 1,5 time er uaktuelt, men kunne godt tenke meg å komme litt vekk også. Ikke bare hyttetur liksom :-p Anonymous poster hash: 6e9b8...5cd
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Har dere flydd med barnet før? Min er som regel høyt og lavt døgnet rundt (inkludert i søvne), men sover for det meste på fly. 2 år. Anonymous poster hash: f595b...bec
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Hva med fornøyelsesparker som har noe for de minste?Jeg vet dyreparken i kristiansand kan være morsomt for de minste også. Det finnes helt sikkert flere aktuelle parker. Vi ble bedt med til Legoland i fjor (da var vår halvannet, de som ba oss med har et barn som er et par mndr yngre). De mente det ville vært en gøy tur for barna. Dessverre ble det ikke noe av pga ting og tang, så har ingen erfaringer. Anonymous poster hash: 745e9...a93
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Har dere flydd med barnet før? Min er som regel høyt og lavt døgnet rundt (inkludert i søvne), men sover for det meste på fly. 2 år. Anonymous poster hash: f595b...bec Nei har ikke det. Derfor tar jeg ikke sjangsen på et langdistansefly. Det får bli til en annen del av landet, evt Danmark? Anonymous poster hash: 6e9b8...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå