Gå til innhold

Hvordan reagerer dere om noen lyver om dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som sprer løgner om meg. Har konfrontert henne på melding men hun svarer ikke på den.

Hun har lyvd om at jeg har barnevakt hver helg når jeg har sønnen min (er alenemor), men jeg har ikke hatt barnevakt siden oktober! Da var jeg på seminar med jobben og sønnen min var hos min mor!

Hun har også sagt at jeg har rota med en felles bekjent av oss, men det har jeg heller aldri gjort.

Hva hadde dere gjort? Bare glømt hele greia? Jeg syns ikke det er lett, for hun ljuger jo!

Anonymous poster hash: 97bbb...b99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt forbanna! OG sagt d til henne, ansikt til ansikt!!

Anonymous poster hash: a2974...504

Skrevet

Har også nylig hatt en slik "venninne"

Fortalte de mest utrolige Ting om meg, ikke rot i virkeligheten overhodet.

Jeg konfrontere henne på tlf, hun benektet alt og fortalte meg heller nye løgner.. Plutselig var det andre som hadde fortalt henne disse tingene og hun plusset på flere andre ting også.

Jeg tok enkelt og greit en ringe runde til dem hun påsto hadde fortalt ting, spurte rett ut om dette.

Alle ga meg samme svar, var denne "venninnen" som hadde slengt med leppa.

Jeg kuttet henne ut. Har ikke gjort noe mer, har jo veldig lyst å rope ut at ingen ting av det hun sier stemmer, men jeg fortsetter livet mitt som vanlig og regner med at folk skjønner hvordan hun er tilslutt.

Anonymous poster hash: 272c5...e66

Skrevet

Jeg blir forbanna!

Har ei "svigerinne" som sender løgner om meg til min mann på meldinger osv. Når vi konfronterte henne svarte hun bare ikke. Jeg tror faktisk hun tror på det hun skriver! 

Hun skriver også ting om mannen min til mannen min som ikke stemmer. Merkelig skrue....

Han har to søstre som sitter og koker ihop løgner. Til slutt må man bare gi opp og la de styre på. 

Skrevet

Har også nylig hatt en slik "venninne"

Fortalte de mest utrolige Ting om meg, ikke rot i virkeligheten overhodet.

Jeg konfrontere henne på tlf, hun benektet alt og fortalte meg heller nye løgner.. Plutselig var det andre som hadde fortalt henne disse tingene og hun plusset på flere andre ting også.

Jeg tok enkelt og greit en ringe runde til dem hun påsto hadde fortalt ting, spurte rett ut om dette.

Alle ga meg samme svar, var denne "venninnen" som hadde slengt med leppa.

Jeg kuttet henne ut. Har ikke gjort noe mer, har jo veldig lyst å rope ut at ingen ting av det hun sier stemmer, men jeg fortsetter livet mitt som vanlig og regner med at folk skjønner hvordan hun er tilslutt.

Anonymous poster hash: 272c5...e66

Åh jeg skjønner hva du mener! Jeg har også lyst til å rope det ut til alle. Det er jo ikke noe morsomt når det kanskje går mange folk rundt og tror på ting som blir sagt, men som ikke stemmer med virkeligheten.

Jeg blir litt smågal av det!

Anonymous poster hash: 97bbb...b99

Skrevet

Kutta mi "venninne" ut. Jeg flytta tillogmed for det var riktig så ille :(

Anonymous poster hash: 546d0...5ea
Skrevet

Konfronterer ansikt til ansikt så de ikke kan komme seg unna. Men det har heldigvis så godt som aldri skjedd de siste ti årene, etter å ha satt meg i respekt og valgt min omgangskrets med omhu. Noen råtne frukter er det jo innimellom, men da er det bare å gjøre kort prosess og kvitte seg med de.

Anonymous poster hash: a7e84...d0f
Skrevet

Herlighet, hvor patetisk går det an å bli?

Anonymous poster hash: 52dd3...fba

Skrevet

Jeg blir forbanna. Å lyve er aldri greit. Kutter lyveren ut av livet mitt. Jeg har nettopp fått vite at en "venninde" har løyet mye om meg, og har kuttet henne helt ut.

Anonymous poster hash: 34e77...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...