Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hvorfor sies det at det er lettere å bli gravid rett etter man har mistet? For hcg hormonene må vel være ute av kroppen før man for eggløsning? Jeg har selv opplevd dette, ble gravid med barnet mitt for 4 år siden akkurat to uker etter jeg mistet. Men forstår liksom ikke hvorfor man kan lettere bli gravid når hormonene er ute av kroppen? Noen som vet? Anonymous poster hash: d0145...ca4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Regner med det er fordi slimhinnene er tynnere så egget fester seg lettere? Jeg ble også gravid 2 uker etter min spontanabort i januar Anonymous poster hash: 465d3...96d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Takk for svar Jeg mistet for 2 uker sida i dag, å har eggløsning nå. Håper jeg er like heldig nå! Ble gravid på 1 pp og på ett "ligg" hehe. Anonymous poster hash: d0145...ca4
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Hadde også en spontanabort og ble gravid igjen med en gang... Tenkte jeg skulle vente et par måneder før vi prøvde igjen, men det rakk vi ikke gitt! Anonymous poster hash: 0a903...87e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Åh, så fint å høre! Vet jeg ikke kan regne med å være like heldig denne gangen, men jeg håper <3 <3 <3 Hvor langt på vei var dere når dere mistet? Anonymous poster hash: d0145...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå