Gå til innhold

Kredittkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer og søke om kredittkort som vi kan bruke i utlandet på ferie i sommer,men aner ikke hvem som er "tryggest" og ha? Vi har penger til ferien men vil ikke bruke vanlig visa eller ha med bare kontanter så har blitt anbefalt og bruke kredittkort. Men siden verken jg eller samboer har vært borti den typen kort før har vi null peiling på de kortene😂 er jo en del og velge i ser vi på nettet..

Anonymous poster hash: 7bfc0...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å få mastercard i den banken dere har. Da får dere gode avtaler, en grei (haha) rente, og kanskje bedre vilkår på eget kort.

Anonymous poster hash: a59ae...c1b
Skrevet

Det er egentlig ett fett med renten så lenge dere uke hat tenkt å ikke betalte alt med en gang. Jeg ville tatt ett Mastercard med lav eller ingen årsavgift. Det er lurt å bruke kredittkort på ferie. Bruker aldri bankkort på netthandel heller. Hør i banken, de fleste har en pakkeløsning.

Skrevet

Det er egentlig ett fett med renten så lenge dere uke hat tenkt å ikke betalte alt med en gang. Jeg ville tatt ett Mastercard med lav eller ingen årsavgift. Det er lurt å bruke kredittkort på ferie. Bruker aldri bankkort på netthandel heller. Hør i banken, de fleste har en pakkeløsning.

Uke hat skulle være "ikke har". Altså betaler dere alt hver mnd trenger dere ikke tenke på renten. Den er aldri gunstig uansett.

Skrevet

De fleste banker har veld pakkeløsninger bestående av visakort OG MasterCard hvor du får sistnevnte kort uten årsavgift? Slik at det iallefall vært i de bankene vi har hatt.

Anonymous poster hash: 13331...d8d

Skrevet

Coop obs og trumf har også egne kredittkort som gir 1-3 % bonus. 

Selv bruker jeg Bank Norwegian, da jeg kjører en del med Norwegian og dermed slipper kortgebyret når jeg kjøper billetter. Bank Norwegian er spesielt tilpasset til bruk i utlandet, men har en dårlig nettbank.

Anonymous poster hash: 1a242...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...