Gå til innhold

17.maiplagg til toåringen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går fort til 17.mai nå og jeg pleier å være ute i god tid med "17.maikostymet" så ikke jeg risikerer at butikkene er tomme..

 

Jeg har en jente, hva synes dere er best?

 

Festdrakt fra Nameit eller matroskjole? Hadde festdrakt i fjor, kanskje ålreit å prøve noe nytt i år.

 

Anonymous poster hash: da1bd...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 06f33...e08

Skrevet

Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 06f33...e08

Ja, og mye dyrere :P

 

Anonymous poster hash: da1bd...820

Skrevet

"bunad" fra coop obs.. de er faktisk ganske fine :)



Anonymous poster hash: 038d9...4f1
Skrevet

 

Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg.

 

Anonymous poster hash: 06f33...e08

Ja, og mye dyrere :P

 

Anonymous poster hash: da1bd...820

 

Ikke nødvendigvis.

 

Jeg synes den blå til Sparkjøp er minst like fin som den blå til name-it

 

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-214248.aspx?VariantID=113322433&ColorOnly=1&params=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp214248%26fh_lister_pos%3d3%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007_c3029%257d%26fh_refview%3dlister

 

http://no.nameit.com/name-it/dresses/mini-tena-spencer/13108601,no_NO,pd.html?dwvar_13108601_colorPattern=13108601_EnsignBlue&forceScope=

 

Men til så små barn som en 2-åring synes jeg de gammeldagse tradisjonelle barnedraktene med hvitt forkle er kjempesøte også jeg. De koster vel rundt 400 kr inkludert skjorte både på Obs! og Barnas Hus

 

http://www.barnashus.no/reflex-kari-festdrakt.html

 

Anonymous poster hash: 06f33...e08

Skrevet

Takk :) vil helst ha med hvitt forkle, ja, litt klassisk..! Må vel ta en tur til Obs! Da.

 

Anonymous poster hash: da1bd...820

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine har alltid festdrakt. Nå skal eldste ha bunad i år så de to minste får festdrakt

Skrevet

Men har coop obs fått inn festdrakter? Ser det ikke i kundeavisen på nett...

 

Anonymous poster hash: da1bd...820

Skrevet

Obs har festdrakter. Ihvertfall i Stavanger. Sto i kundeavisa for noen uker siden.

Jeg kjøpte i dag. ☺

 

Anonymous poster hash: 80a8c...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...