Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Det går fort til 17.mai nå og jeg pleier å være ute i god tid med "17.maikostymet" så ikke jeg risikerer at butikkene er tomme.. Jeg har en jente, hva synes dere er best? Festdrakt fra Nameit eller matroskjole? Hadde festdrakt i fjor, kanskje ålreit å prøve noe nytt i år. Anonymous poster hash: da1bd...820
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg. Anonymous poster hash: 06f33...e08
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg. Anonymous poster hash: 06f33...e08 Ja, og mye dyrere Anonymous poster hash: da1bd...820
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 "bunad" fra coop obs.. de er faktisk ganske fine Anonymous poster hash: 038d9...4f1
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Festdrakt, men det er mange som er mye finere enn name-it sin synes jeg. Anonymous poster hash: 06f33...e08 Ja, og mye dyrere Anonymous poster hash: da1bd...820 Ikke nødvendigvis. Jeg synes den blå til Sparkjøp er minst like fin som den blå til name-it http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-214248.aspx?VariantID=113322433&ColorOnly=1¶ms=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp214248%26fh_lister_pos%3d3%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c3007_c3029%257d%26fh_refview%3dlister http://no.nameit.com/name-it/dresses/mini-tena-spencer/13108601,no_NO,pd.html?dwvar_13108601_colorPattern=13108601_EnsignBlue&forceScope= Men til så små barn som en 2-åring synes jeg de gammeldagse tradisjonelle barnedraktene med hvitt forkle er kjempesøte også jeg. De koster vel rundt 400 kr inkludert skjorte både på Obs! og Barnas Hus http://www.barnashus.no/reflex-kari-festdrakt.html Anonymous poster hash: 06f33...e08
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Takk vil helst ha med hvitt forkle, ja, litt klassisk..! Må vel ta en tur til Obs! Da. Anonymous poster hash: da1bd...820
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Mine har alltid festdrakt. Nå skal eldste ha bunad i år så de to minste får festdrakt
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Men har coop obs fått inn festdrakter? Ser det ikke i kundeavisen på nett... Anonymous poster hash: da1bd...820
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Obs har festdrakter. Ihvertfall i Stavanger. Sto i kundeavisa for noen uker siden. Jeg kjøpte i dag. ☺ Anonymous poster hash: 80a8c...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå