Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Sånn ca. Tenker da på de som bruker den mye, altså "må" ha den ved soving f.eks. Vurderer å kjøpe en ekstra i tilfelle den blir borte. Da er det også enklere å ha en i b.hagen og en hjemme.. Anonymous poster hash: 590f2...209
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Min er 4 og den er med når han sover .... Veeeeldig viktig . Har desverre bare en, for man dår ike kjøpt flere.. Så kan du, gjør det Anonymous poster hash: 28c36...7df
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Min er 4 og den er med når han sover .... Veeeeldig viktig . Har desverre bare en, for man dår ike kjøpt flere.. Så kan du, gjør det Anonymous poster hash: 28c36...7df 4 ja, da kjøper jeg en 😜 Min er bare 1,5 år. Anonymous poster hash: 590f2...209
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Vi har to bamser. Den ene er kun hjemme og den andre tar han med i barnehagen men tar den med hjem og. Det er veldig kjekt som når han har fått omgangssyken og begynner spyingen i senga så bamsen er full av spy og må vaskes. Har hendt at begge blir spydd på men når man vet at han er syk så er det lettere å unnga at bamse nr to blir spydd på. Eller at den ene blir skitten av andre grunner. Min unge er 1,5 og, og ser ikke for meg at han vil gi slipp på bamsen sin ennå Anonymous poster hash: 5be11...87c
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Sånn som dette ser koseteppet til min 8-åring ut. Hun har det i sengen hver natt og nekter kvitte seg med det Men hun er ikke sånn avhengig at det er krise å glemme det hjemme når vi skal sove borte lenger da, det går fint. Anonymous poster hash: f529f...eb3
Førstemann Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Min er 6 og vi opplevde å miste kosebamsen når hun var 2 år. Det var helt krise, men vi fikk heldigvis etablert en ny som hun ble avhengig av. Den kjøpte vi 2 av, heldivis, nå har vi bare 1 igjen... Nå før jul så fant jeg utrolig nok en nesten lik bamse som den første hun mistet. Hun fikk den i julegave, og kjente den igjen med en gang. Så nå er det den som er favoritten igjen:) Ville absolutt kjøpt en til om du får tak i lik som den som er i bruk nå.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Vår på 4 1/2 er fortsatt veldig glad i kosen sin om natta. Storesøster droppet kosen når hun sluttet med smokk som toåring, men minstemann har den altså fortsatt i senga, selv om han ikke leter den fram hver kveld. Han ville ikke ha blitt sett levende på gata med den da, så da tenker jeg den bare får ligge i senga, er en sånn koseklut med bamsehode, som storesøsteren kjøpte til ham da jeg fremdeles var gravid med ham, så den har vært med litt rundt om kring, tror han hadde taklet bedre om den ble borte enn jeg... Ønsker vel å kunne ha den som et minne til senere sånn som storesøster sin kos, he he... Anonymous poster hash: a6208...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå