Gå til innhold

Er det noen som kjøper brukte sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest overalt hvor viktig det er med nye sko til de minste. Ikke brukte, men nye. Men har jo noen sko som ikke kan bli brukt neste vinter (str 23), er det noen som kjøper brukte sko idag?

Anonymous poster hash: 20b8e...85d

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Det er fordi føttene kan ta skade av det fordi skoene former seg etter føttene som bruker dem.

Skrevet

Det er fordi føttene kan ta skade av det fordi skoene former seg etter føttene som bruker dem.

Jaaa?

Skrevet

Jepp, brukte sko kjøpes, men kanskje helst på loppemarked.

Skrevet

Dersom et barn kun har et par sko formes skoen etter foten og bør ikke brukes av andre.

Mine har 3 par hver sesong,og disse gir jeg videre til bymisjonen,da de fint kan brukes av andre barn.

Anonymous poster hash: 1d263...cba

Skrevet

Ungen hadde 2 par vintersko. Holder ikke da? ;) det er snakk om Kavatsko, forresten. Ganske stive.

Gjest Maiken og barna
Skrevet

Mine barn arver ikke sko. Bortsett fra 17 mai sko ol som brukes 1-2 ganger

Skrevet

Jeg kjøper gjerne brukte sko til mine barn når de er små, med unntak av joggesko. Det er det de bruker aller mest. Når de blir store nok til å være mye ute om vinteren får de nye vintersko og/eller dock-boots. Men alle andre typer sko, som kun blir brukt av og til, eller i kort tid om gangen ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe brukte. Når disse selges brukte er de dessuten ofte lite brukt, og i liten grad formet etter den forrige brukeren.

Anonymous poster hash: e0ecf...225
Skrevet

Kunne gjerne kjøpt brukte pensko eller andre sko som blir lite brukt, men ikke joggesko eller vintersko.

Anonymous poster hash: 585b0...de1
Skrevet

De får arve sko som brukes lite som for eksempel bunadsko, pensko, reservesko (når de andre er våte eller gjenglemt i barnehagen). Ellers får de nye sko slik at foten deres er fri til å formes slik den vil og ikke etter søsken/søskenbarn sine føtter.

Skrevet

Ja jeg kjøper brukt til både meg og småen.

Anonymous poster hash: 45198...61b

Skrevet

Det er ikke så mange som kjøper brukte sko nei, men det er jo de som ikke har noe valg (det er en del mennesker som lever under fattigdomsgrensen).

Jeg pleier å kaste utslitte sko, men gir bort pent brukte sko. Andre kan bruke de som reservesko om ikke annet.

Anonymous poster hash: 298cb...f89
Skrevet

Jeg ser flere som etterlyser brukte sko på kjøp og salg siden på facebook her jeg bor. Overraskende mange, mtp alt vi vet om bruk av brukte sko. Dette er gjerne forespørsler etter hverdagssko, ikke pensko eller andre sko som blir lite brukt.

Vi har arvet noen brukte sko. Foreløpig har jeg ikke brukt noen av dem, og heller brukt 6-700 kroner for et par skikkelig sko til toåringen... Men jeg kjenner at andremann, som kommer i sommer, kommer til å arve de skoene som er minst brukt av førstemann. Pensko, kanskje også støvlene. Vintersko og joggesko blir for godt brukt til å kunne brukes igjen! 

Anonymous poster hash: bee90...8c5
Skrevet

ja,men de må kun være brukt 1 eller 2 ganger, ikke utgått

Skrevet

Jeg selger alle sko som er brukt mindre enn 10 ganger . Da mine har minst 5 par til hver sessong. Foresten finnes det folk som har så dårlig råd at våre nesten ubrukte Vikingsko nok funker like bra som for småe uttråkka sko som ofte er alternativet

Anonymous poster hash: f6e78...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...