cecilies mamma Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 mener det var noen her som sa at den leveransen var forsinket, og ikke ville være i butikkene forige uke som de har reklamert for. kommer de denne uken, fremdeles på tilbud??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Beklager at jeg sporer av, men er de bra? Anonymous poster hash: 849bb...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 De ekte er kjempebra!! Anonymous poster hash: 2a92f...bfa
cecilies mamma Skrevet 13. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2015 ingen personlig erfaring enda, men jeg har hørt mye bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå