Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg jobber 100% og tar deltidsstudier. Nå nærmer eksamen seg, dette er bare en dag. Så jeg vet jeg kan søke permisjon med lønn for den dagen + to studiedager. Er dette noe jeg har krav på eller kan arbeidsgiver også innvilge fri uten lønn? Jeg vet jeg kan høre med arbeidsgiver, men det er lite svar å få der... Anonymous poster hash: 056ea...759
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 I jobben jeg hadde i studiene fikk folk fri med lønn til eksamener på studier som gagnet jobben, og fri uten lønn til andre eksamener. Anonymous poster hash: 8a600...59b
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Om du kar rett på lønn eller ikke avhenger blant annet av tariffavtalen din eller hvilken avtale du inngikk med arbeidsgiver når du startet studiene. Det er ikke slik at alle har krav på fri med lønn! Anonymous poster hash: 9d61e...930
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Om du kar rett på lønn eller ikke avhenger blant annet av tariffavtalen din eller hvilken avtale du inngikk med arbeidsgiver når du startet studiene. Det er ikke slik at alle har krav på fri med lønn! Anonymous poster hash: 9d61e...930 Ok. Forventer det ikke, er derfor jeg spør. Prøver bare å være litt i forkant. Får permisjon med lønn de dagene jeg er på skolen. Anonymous poster hash: 056ea...759
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Såvidt jeg vet har du krav på fri, men om det er med lønn, kommer an på tariffavtale, hvilket studie osv. Som en over her sier, ofte er det slik at hvis studiet gagner den jobben du har og øker kompetansen din, så får du nok fri med lønn. Jeg har søkt etterutdanning fra høsten, og dette er utdanning som gir meg bedre kompetanse i den jobben jeg nå har. Jeg får da fri med lønn både til skoledager og eksamen(er). Og lesedager ifbm eksamen. Anonymous poster hash: bd794...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå