Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Har siden før første graviditet vært plaget med at hofter liksom hopper ut av og smeller på plass. Dette ble skikkelig vondt under den første graviditeten og nå m nr to er det tilbake. Har hatt d i perioder. Nå halter jeg 👍 det er venstre hofte som er verst. Er kun 11 uker på vei, trening på Elipsemaskinen hjelper noe men arbeider på småbarnsavd og må heller bruke energien der. Men er dette bekkenløsning ?? Anonymous poster hash: 82816...7ec
Fandens Oldemor Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Det vil jeg tro. Kan nok oppleves på forskjellige måter, og jeg kjenner igjen det du beskriver bortsett fra at det var halebenet og ikke hoften.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Da jeg hadde bekkenløsning var det j***** vondt i skambeinet. Hadde i tillegg bekkenlåsning.. Det var mer en smerte i lav korsrygg. Da smalt det litt 😉 Hadde mye stråling nedover i lårene.. Om dette var på grunn av den ene eller den andre vet jeg ikke. Snakk med legen din du, så oppklarer han nok hva det er 😉
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Jepp men tro det er bekkenlåsning, jeg hadde akkurat det du beskriver, og det er 1,5 år siden fødselen og det hender ennå en sjelden gang. Hadde ellers mye bekkensmerter over ca hele bekkenet. Anbefaler deg fysio. Å være i bevegelse er bra men ikke for mye heller. Anonymous poster hash: dd25f...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå