Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Noen som tror de har fått positiv effekt? Anonymous poster hash: becdc...ec4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Tablettene og behandlingen er humbug, ta deg heller et glass vann. Men selvfølgelig kan samtalen med behandleren ha en positiv effekt. Men samtale kan du ha med en person på bussen, og det er gratis. Anonymous poster hash: 5a685...585
Mandala Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 For meg fungerte det. Før jeg var stor nok til å forstå at det var alternativt og omdiskutert. Så uansett om det var homeopati eller placebo så ble jeg kvitt sterke allergiplager og de holdt seg borte i over ti år.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Dette er tenkt til et barn som ikke vil forstå noe som helst, så samtalen vil i seg selv ikke ha noen virkning iallfall .. Anonymous poster hash: becdc...ec4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Dette er tenkt til et barn som ikke vil forstå noe som helst, så samtalen vil i seg selv ikke ha noen virkning iallfall .. Anonymous poster hash: becdc...ec4 Medisinen er bare humbug. Jeg ville ikke brukt ei krone på det. Jeg er kjemiker, jeg kan dette. Det er INGENTING som heter vannets hukommelse. Molekyler har ikke noe minne. Ting blir ikke sterkere jo mer du fortynner det. Anonymous poster hash: 5a685...585
LivetErEnLek Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Mine barn har hatt god effekt av det. Kan selvfølgelig være en tilfeldighet, men både moll og allergi forsvant. Nå bruker vi ei dame som kombinerer fotsoneterapi og homeopati, så det spiller kanskje også en rolle.
Novemberdama Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Det finnes ikke en eneste vitenskapelig undersøkelse som viser at homeopati virker. Det er ikke noe annet en humbug.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Det virker ikke, men tro kan flytte fjell ;-) Anonymous poster hash: 1ca5c...293
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Jeg hadde virkning av det engang jeg brukte det. Stakk meg på en humle, min daværende kjæreste stappet i meg noen kule og innen fem min var smertene borte. Veldig rart, men om det var innbildning eller ei så fungerte det hvertfall der og da. Jeg har gitt ungene slike når de har blitt stikke av veps, samme effekt der også. Mannen min som er sykepleier bare fnyste av meg når jeg ba han slutte med kjærringrådene han gjorde og fant kulene. Sist en ble stikki ringte han meg for å forsikkre seg om hvem og hvor mange av kulene han skulle gi. Eldst barnet mitt tok jeg med itil homeopat da hun slet med magen som baby. Om kulene virket eller omting ordnet seg selv vet jeg ikke, men etter to dager var ungen som ny. Akkurat det samme for meg hva som hjalp eller ikke, ungen fikk det mye bedre. Moren til min tidligere kjæreste var homeopat, så fikk hør mye av henne og henne jeg har vært hos med barnet. Som hun sa til meg så skade det ikke å prøve, i mange tilfeller kan det virke like godt som skolemedisin. Noen ganger virker det bedre enn skolemedisin og andre ganger er det skolemedisin som virker. Hun var gift med en lege, så i det huset var det en god blanding av det meste. Anonymous poster hash: f99a5...e59
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Kulene inneholder sukker. Om du tror på vievann, homeopati, Jesus, Moses, Allah, sukkerkuler eller Pegasus er revnende likegyldig; placebo kan være kraftige saker. Forskjellen er at homeopater tar seg betalt. Det gjør ikke Pegasus! Eller hobbiter! Anonymous poster hash: 99e42...b1f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Man får bare vann og innholdsløse piller. Det er ren svindel. Anonymous poster hash: a506f...4ae
Jezebel Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Dette er tenkt til et barn som ikke vil forstå noe som helst, så samtalen vil i seg selv ikke ha noen virkning iallfall .. Anonymous poster hash: becdc...ec4 Medisinen er bare humbug. Jeg ville ikke brukt ei krone på det. Jeg er kjemiker, jeg kan dette. Det er INGENTING som heter vannets hukommelse. Molekyler har ikke noe minne. Ting blir ikke sterkere jo mer du fortynner det. Anonymous poster hash: 5a685...585 "Det er ingenting som heter vannets hukommelse" Og godt er det, i og med at alt vann er innom dassene våre med jevne mellomrom. Men det er vel sikkert bare positive ting som vannet "husker".
Jezebel Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Jeg hadde virkning av det engang jeg brukte det. Stakk meg på en humle, min daværende kjæreste stappet i meg noen kule og innen fem min var smertene borte. Veldig rart, men om det var innbildning eller ei så fungerte det hvertfall der og da. Jeg har gitt ungene slike når de har blitt stikke av veps, samme effekt der også. Mannen min som er sykepleier bare fnyste av meg når jeg ba han slutte med kjærringrådene han gjorde og fant kulene. Sist en ble stikki ringte han meg for å forsikkre seg om hvem og hvor mange av kulene han skulle gi. Eldst barnet mitt tok jeg med itil homeopat da hun slet med magen som baby. Om kulene virket eller omting ordnet seg selv vet jeg ikke, men etter to dager var ungen som ny. Akkurat det samme for meg hva som hjalp eller ikke, ungen fikk det mye bedre. Moren til min tidligere kjæreste var homeopat, så fikk hør mye av henne og henne jeg har vært hos med barnet. Som hun sa til meg så skade det ikke å prøve, i mange tilfeller kan det virke like godt som skolemedisin. Noen ganger virker det bedre enn skolemedisin og andre ganger er det skolemedisin som virker. Hun var gift med en lege, så i det huset var det en god blanding av det meste. Anonymous poster hash: f99a5...e59 Jeg ble også stukket av en humle. Gjorde utrolig vondt men etter 10 minutter (med tv-titting) var smerten borte. Tv-tittingen hadde like mye med saken å gjøre som pillen du tok. Du opplevde en placebo-effekt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Jeg hadde virkning av det engang jeg brukte det. Stakk meg på en humle, min daværende kjæreste stappet i meg noen kule og innen fem min var smertene borte. Veldig rart, men om det var innbildning eller ei så fungerte det hvertfall der og da. Jeg har gitt ungene slike når de har blitt stikke av veps, samme effekt der også. Mannen min som er sykepleier bare fnyste av meg når jeg ba han slutte med kjærringrådene han gjorde og fant kulene. Sist en ble stikki ringte han meg for å forsikkre seg om hvem og hvor mange av kulene han skulle gi. Eldst barnet mitt tok jeg med itil homeopat da hun slet med magen som baby. Om kulene virket eller omting ordnet seg selv vet jeg ikke, men etter to dager var ungen som ny. Akkurat det samme for meg hva som hjalp eller ikke, ungen fikk det mye bedre. Moren til min tidligere kjæreste var homeopat, så fikk hør mye av henne og henne jeg har vært hos med barnet. Som hun sa til meg så skade det ikke å prøve, i mange tilfeller kan det virke like godt som skolemedisin. Noen ganger virker det bedre enn skolemedisin og andre ganger er det skolemedisin som virker. Hun var gift med en lege, så i det huset var det en god blanding av det meste. Anonymous poster hash: f99a5...e59 Jeg ble stukket av en veps en gang. Drakk et glass vann, og smerten forsvant. En annen gang skar jeg meg på kniv, pg samme behandling virket da også. Babyen min hadde vondt i magen. Jeg drakk vann før jeg ammet. Babyen sluttet å skrike. Det har jo absolutt ingenting med vannet, eller sukkerkulene du tar, å gjøre, men derimot med TIDEN. Humlestikk slutter å verke. Babyens magekramper går over. Uavhengig av sukkerkuler. Den virksomme behandlingen i de tilfellene kalles TID. Anonymous poster hash: 5a685...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå