Gå til innhold

tema i norsk i 5.klasse...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistenker læreren til sønnen vår som går i 5.klasse i å være i overkant glad i dikt. Det er jo i og for seg hyggelig. Det jeg reagerer på er at de har hatt om dikt i minst 5 uker nå. Norskleksa består av å lage et dikt om dagens tema som kan være i samfunnsfag,naturfag og til og med i engelsk. Dette har de minst 3 ganger i uka i hjemmelekser. Skjønner at de må gjennom temaet men nå starter de på 6.uka. min sønn gjør det jan må men ser at han er drita lei diktinga det er som dere sikkert har skjønt jeg også, men sier jo selvsagt ikke noe til gutten vår. Mye eller ok? 😩

 

Anonymous poster hash: 85c7c...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, tror ikke 5.klassingen min har skrevet et eneste dikt enda jeg.

 

Men han har skrevet et par eventyr han også måtte illustrere. Læreren hans er kanskje ekstra glad i eventyr ;)

 

Men det er vel bare å ta det opp, stille spørsmål ved det. De er jo tilsnakkenes disse lærerne heldigvis.

 

Anonymous poster hash: 6f7d0...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...