Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Mistenker læreren til sønnen vår som går i 5.klasse i å være i overkant glad i dikt. Det er jo i og for seg hyggelig. Det jeg reagerer på er at de har hatt om dikt i minst 5 uker nå. Norskleksa består av å lage et dikt om dagens tema som kan være i samfunnsfag,naturfag og til og med i engelsk. Dette har de minst 3 ganger i uka i hjemmelekser. Skjønner at de må gjennom temaet men nå starter de på 6.uka. min sønn gjør det jan må men ser at han er drita lei diktinga det er som dere sikkert har skjønt jeg også, men sier jo selvsagt ikke noe til gutten vår. Mye eller ok? 😩 Anonymous poster hash: 85c7c...119
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jøss, tror ikke 5.klassingen min har skrevet et eneste dikt enda jeg. Men han har skrevet et par eventyr han også måtte illustrere. Læreren hans er kanskje ekstra glad i eventyr Men det er vel bare å ta det opp, stille spørsmål ved det. De er jo tilsnakkenes disse lærerne heldigvis. Anonymous poster hash: 6f7d0...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå