Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #26 Skrevet 13. april 2015 Ja, var med på en av de første sesongene i Big Brother. Anonymous poster hash: 1c59b...574
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #27 Skrevet 13. april 2015 Ja, en gang som "ekspert" i et debattprogram, og en annen gang i et koseprogram fordi jeg hadde gjort noe veldig snilt. Har ikke noe behov for å eksponere meg i media, i grunnen. Anonymous poster hash: eeccd...30a
Førstemann Skrevet 13. april 2015 #28 Skrevet 13. april 2015 Ja, intervjuet på stranda en varm sommerdag *grøss*. På tv i bikini var ikke helt det jeg hadde tenkt, men datteren min ville så da var vi med før jeg hadde fått tenkt meg om . Var heldigvis et veldig kort innslag.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #29 Skrevet 13. april 2015 Ja, har vært på tv et par ganger. Var bl.a. med i Beat for Beat i vår Anonymous poster hash: c646c...b56
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #30 Skrevet 13. april 2015 Jeg skal være med på programmet "Fødeavdelingen" som dokumenteres i disse dager på Ahus. Handler om jordmødrene og jobben de gjør. Jeg blir altså en av de fødende... Så aner pr i dag ikke hvordan alt kommer til å fortone seg...Håper bare ikke at jeg blir en fødende "demon", det har jeg ikke så lyst til å vise til hele Norge merker jeg;) Anonymous poster hash: 91787...95f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #31 Skrevet 13. april 2015 Aldri på tv, men har vært på lokalradioen ett par ganger.. Anonymous poster hash: d7604...ad7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #32 Skrevet 13. april 2015 Jeg skal være med på programmet "Fødeavdelingen" som dokumenteres i disse dager på Ahus. Handler om jordmødrene og jobben de gjør. Jeg blir altså en av de fødende... Så aner pr i dag ikke hvordan alt kommer til å fortone seg...Håper bare ikke at jeg blir en fødende "demon", det har jeg ikke så lyst til å vise til hele Norge merker jeg;) Anonymous poster hash: 91787...95f Ikke vondt ment, men hva er det som gjør at du velger å la dette komme på tv? Selv ville jeg aldri drømt om å ha et helt tv-team inne på fødeavdelingen, og for meg er det en privat ting mellom meg og mannen. Får dere noe lønn for dette? Anonymous poster hash: 45787...19c
stratosku Skrevet 13. april 2015 #33 Skrevet 13. april 2015 Har vært på nyhetene en gang i forbindelse med jobben og "deal or no deal" på tv2.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #34 Skrevet 13. april 2015 Vil du bli millionær (vant ikke..) Anonymous poster hash: ae746...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #35 Skrevet 13. april 2015 Jeg kjenner en her inne som var med i luksusfellen Anonymous poster hash: ef2a1...a81
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #36 Skrevet 13. april 2015 Jeg skal være med på programmet "Fødeavdelingen" som dokumenteres i disse dager på Ahus. Handler om jordmødrene og jobben de gjør. Jeg blir altså en av de fødende... Så aner pr i dag ikke hvordan alt kommer til å fortone seg...Håper bare ikke at jeg blir en fødende "demon", det har jeg ikke så lyst til å vise til hele Norge merker jeg;) Anonymous poster hash: 91787...95f Ikke vondt ment, men hva er det som gjør at du velger å la dette komme på tv? Selv ville jeg aldri drømt om å ha et helt tv-team inne på fødeavdelingen, og for meg er det en privat ting mellom meg og mannen. Får dere noe lønn for dette? Anonymous poster hash: 45787...19c Det er flere i min krets som også lurer på dette;) Får ikke betalt. Min motivasjon er først og fremst at jeg elsker serien "Jordmødrene" fra NRK. Jeg satt med tårer i øynene etter hver episode og satte så pris på at at andre var tøffe nok til å dele det fantastiske og unike ved hver fødsel. Føler at jeg kan gi litt tilbake når muligheten er der, til glede for andre som er som meg; som elsker å se et barn bli født. Jeg har venner som hater å se sånt og ikke skjønner poenget, og til de har jeg bare 1 svar: zapp videre, ingen tvang å se på Anonymous poster hash: 91787...95f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #37 Skrevet 13. april 2015 Jeg skal være med på programmet "Fødeavdelingen" som dokumenteres i disse dager på Ahus. Handler om jordmødrene og jobben de gjør. Jeg blir altså en av de fødende... Så aner pr i dag ikke hvordan alt kommer til å fortone seg...Håper bare ikke at jeg blir en fødende "demon", det har jeg ikke så lyst til å vise til hele Norge merker jeg;) Anonymous poster hash: 91787...95f Ikke vondt ment, men hva er det som gjør at du velger å la dette komme på tv? Selv ville jeg aldri drømt om å ha et helt tv-team inne på fødeavdelingen, og for meg er det en privat ting mellom meg og mannen. Får dere noe lønn for dette? Anonymous poster hash: 45787...19c Det er flere i min krets som også lurer på dette;) Får ikke betalt. Min motivasjon er først og fremst at jeg elsker serien "Jordmødrene" fra NRK. Jeg satt med tårer i øynene etter hver episode og satte så pris på at at andre var tøffe nok til å dele det fantastiske og unike ved hver fødsel. Føler at jeg kan gi litt tilbake når muligheten er der, til glede for andre som er som meg; som elsker å se et barn bli født. Jeg har venner som hater å se sånt og ikke skjønner poenget, og til de har jeg bare 1 svar: zapp videre, ingen tvang å se på Anonymous poster hash: 91787...95f Det er dessuten ikke et helt tv-team som er tilstede. Kun 1 person med 1 kamera. H*n skal være mest mulig flue på veggen. Man får også se gjennom alt av materiale i ettertid før det klippes. Da kan man påvirke hva som skal vises og ikke, evt trekke seg helt. Uansett får vi beholde alt råmateriale selv. Anonymous poster hash: 91787...95f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #38 Skrevet 13. april 2015 Intervju på tv2 nyhetene, ellers ei lita linselus i div aviser og radio opp igjennom årene i forskjellige sammenhenger. "Forsidepike" i et informasjonsblad og noen bilder i tidskrifter. haha, er den anonyme personen egentlig!! Anonymous poster hash: 6f31a...467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå