Gå til innhold

Brudd...når blir det bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager siden mannen flyttet ut fra meg og barna.. Jeg er helt tom og vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene. Når blir det lettere?

Gjør så himla vondt :(

Anonymous poster hash: f13d8...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar på det, men jeg tenker at du fremdeles er i sjokkfasen.

Håper du har noen rundt deg som støtter deg. Man se også om du kan få timer til fvk eller en psykolog eller legen din og få snakket litt om hvordan du har det, det kan også hjelpe.

Det hjelper deg ikke så mye akkurat her og nå, men tiden gjør at ting blir enklere etter hvert, litt mindre vondt, man blir vant med det og etter hvert kan du begynne å kjenne mer på glede igjen. Tiden vil gjøre livet ditt lettere etter hvert.

Vil bare gi deg en stor og varm klem <3

Anonymous poster hash: 6aa10...b38
Skrevet

Jeg og barna flyttet fra mannen for 2 mnd siden. Vi hadde det ikke ta sammen, og jeg hadde lenge ønsket meg ut av forholdet. Selv om alle kjærlighetsfølelser var borte for lenge siden, og han de siste årene hadde behandlet meg svært dårlig, tok det ca 2 mnd for meg å "komme over det". Fet er ikke før nå denne siste måneden at jeg begynner å kjenne lettelsen og gleden jeg hadde forventet å kjenne med en gang.

Det er en lang prosess som er ulik for alle. Bare la deg selv kjenne på de følelsene som dukker opp, la de gå gjennom systemet. Det blir bedre, det kan ta en måned, ett år....

Anonymous poster hash: 48a39...da6

Skrevet

Ta en dag av gangen.

Det kan ta uker eller måneder, men før jul er det mye bedre enn nå, og om et år enda mye bedre.

Anonymous poster hash: a6b4f...4d8

Skrevet

Jeg støtter det alle de andre sier, ta tiden til hjelp. I tillegg tror jeg det er veldig lurt å finne noe nytt du kan engasjere deg i: trening, utdanning/kurs, oppussing - et eller annet som krever din fokus og gir deg positivt påfyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...