Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Har mannen din vært utro? Om så, har du tilgitt han? Min har det og jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi. Anonymous poster hash: 26d90...4fd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Ja og ja. Det var tøft når det stod på. Flyttet fra hverandre en stund også. Men fant ut tilsluttet at vi gikk mer i tap på å gå fra hverandre. Jeg svelger heller den "kamelen" enn å sitte igjen aleine med 3 barn. Forholdet vårt er faktisk MYE bedre. Anonymous poster hash: feef5...5e3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Ja og ja. Det var tøft når det stod på. Flyttet fra hverandre en stund også. Men fant ut tilsluttet at vi gikk mer i tap på å gå fra hverandre. Jeg svelger heller den "kamelen" enn å sitte igjen aleine med 3 barn. Forholdet vårt er faktisk MYE bedre. Anonymous poster hash: feef5...5e3 PS, husk at der blir bedre. Og det er ikke din feil at det skjedde. Men du må være villig til å leve med der, for du kommer nok aldri til å glemme. Får helt vondt av deg, er 16 mnd siden jeg fant det ut selv... Anonymous poster hash: feef5...5e3
Fandens Oldemor Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Tror neppe det hadde vært noen vits i at jeg skulle fortsatt i et forhold med mannen hvis han var utro. Da hadde han ikke vært den jeg trodde han var, og jeg ville ikke klart å komme over sviket. Om man må "sitte igjen aleine" med barn burde jo ikke være en avgjørende faktor.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Ja, en ex av meg var utro (vi hadde heldigvis ikke barn) og nei, jeg tilga ikke. Kommer kanskje an på hva slags utroskap det dreier seg om, i mitt tilfelle hadde han et lengre forhold på si. En feil skjedd etter en fuktig bytur kunne jeg vurdert å tilgi, men ikke når det er følelser og langvarighet involvert. Anonymous poster hash: 022cd...699
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Min eksmann var utro. Jeg tilga ham ikke og har ikke angret et øyeblikk på at jeg kastet ham ut. Har nå ny mann og barn. Anonymous poster hash: d0506...1d4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Ja han har vært utro. Ikke vært i stand til å tilgi siden han nekter å innrømme utroskap på tross av overveldende sannsynlighet (noen som sa ifra og flere andre brikker som stemmer med utroskap). Jeg blir til barna flytter ut og så flytter jeg fra han. Anonymous poster hash: 99ee3...514
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Jeg prøvde å tilgi i et år før jeg innså at det ikke gikk. Mistet respekten og følelsene da det kom frem at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: cac35...0ee
Sint naken biltyv Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Ja han var utro. Jeg flyttet ut på flekken, så meg aldri tilbake og har aldri angret på at jeg dro. Livet er for kort til å bruke på kålhuer som ikke er meg verdig
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Jeg prøvde å tilgi i et år før jeg innså at det ikke gikk. Mistet respekten og følelsene da det kom frem at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: cac35...0ee Der er jeg også, men jeg biter det i meg i noen år til. Minstemann er snart klar for å flytte hjemmefra og da går jeg fra han Anonymous poster hash: 99ee3...514
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Jeg prøvde å tilgi i et år før jeg innså at det ikke gikk. Mistet respekten og følelsene da det kom frem at han hadde vært utro. Anonymous poster hash: cac35...0ee Fant du ut om utroskapen selv? Anonymous poster hash: 99ee3...514
Novemberdama Skrevet 13. april 2015 #12 Skrevet 13. april 2015 Mannen min var utro en gang forholdet vårt var i en skikkelig dårlig periode. Først da han var utro merket jeg hvor glad jeg var i han og hvor lite jeg ville miste han. Jeg gikk nesten, levde litt på kanten av forholdet (kan man si det?) og når han merket det merket han også hvor glad han var i meg. Etter det har alt vært utrolig bra, mye bedre enn det var før han var utro.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 X'en min var utro. Det var på hue og ræva ut, det! Jeg kan ikke tilgi utroskap. Det er et så enormt stort svik! Vi hadde heldigvis ikke barn.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 X'en min var utro. Det var på hue og ræva ut, det! Jeg kan ikke tilgi utroskap. Det er et så enormt stort svik! Vi hadde heldigvis ikke barn. Alt er mye enklere når det ikke er barn involvert. Da hadde jeg også gått på dagen, men hensynet til barna går foran siden det "bare" er snakk om 5-6 år til så biter jeg skuffelsen og sinnet i meg og holder ut Anonymous poster hash: 99ee3...514
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #16 Skrevet 14. april 2015 Ja, han var utro. Det hadde stått på et par måneder før jeg fant ut hva som skjedde. Nei, jeg kan ikke tilgi. Det er nå 18 mndr siden. Det spiller inn at han ikke hadde planer om hverken å avslutte forholdet til henne eller til meg. Han ville bare ha det slik. Meg til å passe på ungene og sikre at hjemmefronten fungerte og henne til å leke med ved siden av. Etter at det første sjokk hadde lagt seg var saken avgjort for meg. Jeg kommer aldri til å greie å stole på ham igjen etter alle de løgnene dag ut og dag inn så jeg bad ham flytte ut. Det angrer jeg ikke på nå. Om det hadde vært snakk om en ons en enkelt gang er det mulig jeg hadde orket å forsøke å få forholdet på rett kjøl igjen - men jeg vet ikke. Anonymous poster hash: ec07a...e01
sug lut Skrevet 14. april 2015 #17 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis".
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #18 Skrevet 14. april 2015 En gang utro-alltid utro! For et latterlig og utrolig lite nyansert utsagn! Du høres ut som ei skikkelig kjerring. Anonymous poster hash: 8861c...28d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #19 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis". Jada, men liker du sjokostrø så er det vel større sjanse for at du fortsetter med det enn at du plutselig skal bli sjokstrøtilhenger hvis du hater det. Eller hva? Anonymous poster hash: 99ee3...514
sug lut Skrevet 14. april 2015 #20 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis". Jada, men liker du sjokostrø så er det vel større sjanse for at du fortsetter med det enn at du plutselig skal bli sjokstrøtilhenger hvis du hater det. Eller hva? Anonymous poster hash: 99ee3...514 Kanskje du ikke likte det? Kanskje du likt det men så oppdaget Oreo eller lakris? Kanskje du fant ut at jordbærstrø eller skikkelig nøttekrokan er det eneste saliggjørende tross alt?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #21 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis".Jada, men liker du sjokostrø så er det vel større sjanse for at du fortsetter med det enn at du plutselig skal bli sjokstrøtilhenger hvis du hater det.Eller hva? Anonymous poster hash: 99ee3...514 Kanskje du ikke likte det? Kanskje du likt det men så oppdaget Oreo eller lakris? Kanskje du fant ut at jordbærstrø eller skikkelig nøttekrokan er det eneste saliggjørende tross alt? Det går an å forandre mening, men fort gjort å få lyst til å prøve sjokostrø igjen etter langt avhold. Selvom nøttekrokan er skikkelig digg Anonymous poster hash: 99ee3...514
Sint naken biltyv Skrevet 14. april 2015 #22 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis".Jada, men liker du sjokostrø så er det vel større sjanse for at du fortsetter med det enn at du plutselig skal bli sjokstrøtilhenger hvis du hater det.Eller hva? Anonymous poster hash: 99ee3...514 Kanskje du ikke likte det? Kanskje du likt det men så oppdaget Oreo eller lakris? Kanskje du fant ut at jordbærstrø eller skikkelig nøttekrokan er det eneste saliggjørende tross alt?Det går an å forandre mening, men fort gjort å få lyst til å prøve sjokostrø igjen etter langt avhold. Selvom nøttekrokan er skikkelig digg Anonymous poster hash: 99ee3...514 Må si meg enig...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #23 Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne ikke tilgitt det nei! En gang utro-alltid utro! Anonymous poster hash: 395aa...279 Det er omtrent like holdbart som å si "en gang sjokoladestrø på softis - alltid sjokoladestrø på softis". I forhold til sjokoladestrø så er det faktisk sant. Softis uten sjokoladestrø er som sommer uten sol, vinter uten snø, sjokolade uten kakao, bil uten dekk, mann uten kroppshår osv Anonymous poster hash: 739e0...c9f
Mumua Skrevet 14. april 2015 #24 Skrevet 14. april 2015 Ååh..Nå fikk jeg lyst på softis med sjokoladestrø..!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2015 #25 Skrevet 14. april 2015 Ja. Mannen var utro for 5 år siden. Ja, jeg tilgav han. Men det har ikke vært lett. Var engangsaffære i en veldig dårlig periode hvor vi begge var itslitte og utsultet på godord. Gikk lenge i parterapi. Veldig angrende mann som ikke vet hva godt han skal gjøre for meg etterpå. Anonymous poster hash: a31c9...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå