Gå til innhold

Savner havet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vestlending bosatt på det indre østland, og nå kjenner jeg virkelig at jeg savner havet 😞 da snakker jeg ikke om saltvann i form av en fjord altså, men å kunne se og lukte det store åpne havet, og føle kreftene en vindfull dag ute ved et fyr. Skjønner mer og mer at det er en stor del av sjelen min, men nå vokser nå barna opp her da, og har skole og venner, men det er virkelig et stort savn... Å bare rusle ut døra, gå en tur og få Nordsjøen i fleisen... Noen andre bortkomne vestlendinger her inne? 😞

Anonymous poster hash: ac092...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen din, Hi. Oslofjorden er og blir ikke noe hav, selv om mange østlendinger synes å tro det ;)

Anonymous poster hash: 1177a...fcf
Skrevet

Off så trist 😓 bor selv på Vestlandet, og kunne aldri klart å flyttet fra denne plassen. Bare jeg går ut på altanen kommer havlufta opp, er så ubeskrivelig deilig 😍 bor helt med sjøkanten, når det er storm spruter sjøen opp på stue vinduet. Stormene er så koselig 😍 Vestlandet er best 😃

Anonymous poster hash: 97209...c26

Skrevet

Stakkars deg :( Bor i Oslo og det går akkurat greit. Svigers forsøker å få oss til å flytte inn i landet - hutte meg tu, det kommer aldri til å skje! :P:lol:

Anonymous poster hash: 7094b...953

Skrevet

Så enig, så enig :)

Bor ved sjøen nå da, men har ikke alltid gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...